جمعه 21 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود
خانه تكواندو شهيدان برجعلي‌زاده قم دهه سوم ارديبهشت ماه از رقابت قهرماني تكواندوكاران سه رده سني پايه پسران ميزباني مي‌كند.
کد خبر: ۵۹۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 25 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، این نخستین رقابت استانی تکواندو قم در سال 1397 به شمار می‌رود که با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات این هیات ورزشی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه در بخش کیوروگی یا مبارزه به عنوان پیکارهای انتخابی تکواندو قم برگزار خواهد شد.

این مسابقات ویژه پسران تکواندوکار و در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان رده کمربند قرمز و مشکی ویژه برنامه‌ریزی شده و علاقمندان به حضور در این رقابت‌ها باید تا روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه با توجه به شرایط اعلام شده از سوی هیأت تکواندو قم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این در حالی است که رقابت‌های رده سنی خردسالان با عنوان جام غنچه‌های تکواندو ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1385 تا دهم دی‌ماه سال 1388 برگزار می‌شود و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا دهم دی‌ماه سال 1385 مجاز به حضور در مسابقات رده سنی نونهالان با عنوان شکوفه‌های تکواندو هستند.

پیکارهای رده سنی نوجوانان نخستین رقابت استانی سال 1397 تکواندو قم نیز با عنوان جام آینده‌سازان تکواندو ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1382 در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برای تعیین نفرات اول تا سوم اوزان مختلف بخش مبارزه برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که کمربندهای آبی که تا قبل از مسابقات کشوری خردسالان در آزمون شرکت می‌کنند هم مجاز به شرکت در مسابقات رده سنی خردسالان هستند، در حالی که کمیته مسابقات هیأت تکواندو استان قم اعلام کرده برای برگزاری این رقابت‌ها با هوگوی الکترونیکی تلاش می‌کند.

در حالی که ثبت‌نام حضور در این مسابقات تنها از طریق سامانه انجام می‌شود، ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 97 توسط تمامی شرکت کنندگان در این دوره به همراه یک قطعه عکس و رضایت‌نامه‌های ولی و مربی خود در زمان وزن‌کشی الزامی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار