یادداشت
به گزارش تابناک تبریز، اوضاع این روزهای باشگاه تراکتورسازی تبریز، حتی پس از برکناری مصطفی آجرلو و خروج برخی مدیران این باشگاه از چرخه مدیریتی، همچنان آشفته و مبهم است.
کد خبر: ۵۹۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 26 April 2018

مشکلات تراکتورسازی در دوره پسا_آجرلو که همچنان حول محور بحران مالی و بی پولی این باشگاه چرخ می خورد، سرپرست جدید باشگاه و دیگر ارکان تیم را با چالش جدیدی به نام خزانه_خالی در ایستگاه آخر لیگ برتر مواجه ساخته است.

این روزها حساب بانکی و خزانه باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالی خالی از نقدینگی است که مصطفی آجرلو طی یکی دو ماه گذشته، مکررا از درآمدزایی 450_میلیارد_ریالی برای باشگاه سخن گفته است، با این وجود این تیم برای سفر به اهواز در هفته پایانی لیگ جهت رویارویی با فولاد خوزستان، پولی برای خرید بلیط، اسکان و هزینه های سفر آخر خود نداشته و با مشکل جدی مواجه بود.

این اتفاق و چالش سوال برانگیز در شرایطی در روزهای پایانی لیگ برتر گریبانگیر تراکتورسازی شده است که هنوز مشخص نیست درآمدهای ادعایی مدیرعامل سابق باشگاه چه سرنوشتی داشته و این درآمدها صرف کدام اقدامات شده است؟

در این میان، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که ورود مسوولانه و دلسوزانه #محمدرضا_زنوزی مالک باشگاه های گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز به ماجرای بی پولی روزهای اخیر تراکتورسازی و اختصاص جت اختصاصی برای سفر این تیم به اهواز، فعلا گره از کار فروبسته محبوب ترین تیم شمالغرب کشور باز کرده و این تیم با کمک و حمایت مالی این مدیر اقتصادی و ورزشی، موفق به سفر به اهواز شده است.

فارغ از گره گشایی زنوزی از مشکلات این روزهای تراکتورسازی در بازی پایان فصل سرخ ها، به نظر می رسد ورود تیمی کارشناسی و حسابرسی به موضوع درآمدها و هزینه های این فصل تراکتورسازان، در روزها و هفته های پیش رو و تلاش برای شفاف سازی های مالی در این بخش، یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقدامات راهگشا می تواند باشد.

بی تردید افکار عمومی انتظار دارند در شرایط فعلی، هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی که با تدبیری به موقع دست به برکناری آجرلو زد، بر پایه همان تدبیر و صداقت، نسبت به شفاف سازی در خصوص برخی ابهامات موجود در سیستم مدیریتی فعلی باشگاه اقدام نماید و وظیفه رها شده و فراموش شده مدیرعامل سابق را خود به سرانجام برساند.

به راستی اگر زنوزی نبود، چه سرنوشتی در انتظار تیم بود؟ و سرپرست باشگاه که میراث دار بحران های مالی این روزهای تراکتورسازی است، چگونه می توانست با این خزانه خالی تیمش را راهی اهواز کند؟

یادداشت:اهورا آذر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
تنها راه نجات تراختور آقای زنوزی هستند اگر این اتفاق بیفته همه سود میبرند اول اینکه طرفداران شاهد بازیکنان باکیفیت در تبم خواهند بود و باعث خواهد شد که حمایت کنند دوم اینکه قطب سوم فوتبال کشور قئی باشد به کیفیت لیگ و نهایتا قوی تر شدن تیم ملی کمک خواهد کرد سوم اینکه آقای زنوزی محبوب تر از قبل خواهند شد و مردم با حمایت از تیم و محصولات شرکتهای ایشان همان پول به جیبشان بر خواهد گشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار