استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان:
با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور و استاندار آذربایجان شرقی شصت و هشتمین جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 08 May 2018

با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور و استاندار آذربایجان شرقی شصت و هشتمین جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش در کارگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کل کشور، اظهار داشت: روحیه با نشاط جوانان خیلی می‌تواند در حل مشکلات کشور موثر باشد. برای اینکه جوانان هم وارد عرصه مدیریتی شوند، احساس می‌کنم یک اقدامات اداری لازم است تا پیش‌نیازها را برای جوانان فراهم کنیم.

وی افزود: ما در استانداری آذربایجان شرقی 10 نفر از جوانان را زیر 35 سال سن داشتند را وارد عرصه کردیم و در 8 ماه گذشته هم دو بانو با 7 سال سابقه کار را به عنوان بخشدار گذاشتیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی دلایلی مختلفی دارد که مهم‌ترین و اساسی‌ترین آنها مسائل فرهنگی است. تبریز شهر اولین‌هاست که 50 دلیل برای اولین بودن شهر ما وجود دارد. اولین چاپخانه، اولین روزنامه، اولین کتاب، اولین تئاتر، اولین مدرسه و ... زمینه را برای متفاوت بودن تبریز با سایر شهرها فراهم کرده است. تبریز الان هم شهر جهانی فرش است.

خدابخش یادآور شد: استان آذربایجان شرقی استان صنعت و تجارت است. ما در سال گذشته 2 میلیارد و 400 میلیارد تومان صادرات غیر نفتی داشتیم که در بین استان‌های کشور این رتبه اول است. تبریز در صادرات مواد غذایی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرد. در هر صورت امیدوارم اقامت خوبی در استان آذربایجان شرقی داشته باشید. ما آماده تکرار هر ساله کارگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کل کشور در تبریز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :