خبرورزشی:تراكتورسازی در حال حاضر برای فصل آینده وضعیت نامشخصی دارد و هنوز تكلیف مدیریت و كادر فنی این تیم مشخص نشده است.
کد خبر: ۶۰۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 09 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، چند روز بعد از كنار رفتن مصطفی آجورلو، گمانه‌زنی‌ها در خصوص واگذاری این باشگاه از بخش نظامی به بخش خصوصی جدی‌تر از همیشه نقل محافل خبری شد؛ موضوعی كه با صحبت‌های فرمانده سپاه عاشورای تبریز وارد فاز جدی‌تری در راستای واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی شد. در نهایت الیاسی كه جانشین آجورلو شده است، از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی خبر داد و حالا خیلی‌ها منتظرند تا تكیلف این تیم برای فصل بعد مشخص شود.

تراكتورسازی در وضعیت قرمز!
 

خریدار تراكتور كیست؟

در یكی، دو هفته اخیر شایعات مختلفی در مورد اینكه كدام سازمان یا فردی قرار است تراكتورسازی را بخرد، مطرح شد. ابتدا از زنوزی مالك متمول باشگاه گسترش‌فولاد تبریز كه صاحب یك برند آژانس هواپیمایی در ایران است، به عنوان مالك جدید تراكتور نام برده شد ولی فعلاً خبر جدیدی در مورد واگذاری سهام تراكتورسازی به زنوزی مطرح نشده است و می‌گویند كه او اگر خواهان خرید سهام تراكتور است، باید درصد مهمی از بدهی‌های بانكی‌‌اش را پرداخت كند. تا الان هم مسئولان تراكتورسازی در این مورد شفاف‌سازی نكرده‌اند كه كدام نهاد، سازمان یا‌ فرد برای خرید سهام این باشگاه پیشقدم شده یا اینكه قرار است چند درصد از سهام این باشگاه واگذار شود. این بلاتكلیفی قطعاً می‌تواند برای فصل بعد هم به ضرر تراكتور باشد.

بدهی 28 میلیاردی

تراكتورسازی اما مشكل بزرگ دیگری هم دارد كه به بدهی 28 میلیاردی این باشگاه مربوط می‌شود. اگر نهادی بخواهد مالكیت باشگاه تراكتور را بر ‌عهده بگیرد، باید این بدهی را هم پرداخت كند، از طرفی قرار است شنبه هفته آینده اوراق مزایده جهت واگذاری باشگاه تراكتورسازی بین افرادی كه تمایل به تملك این باشگاه دارند، توزیع شود. در تبریز برخی معتقدند كه بحث خصوصی‌سازی این باشگاه سرانجام به جایی نخواهد رسید و برخی هم بر این عقیده‌اند كه مالكیت این باشگاه بعد از سال‌ها تغییر خواهد كرد.

احتمال جدایی بازیكنان

با بررسی لیست تراكتورسازی در لیگ هفدهم مشخص می‌شودكه 9 بازیكن این تیم بعد از بازی با فولاد قراردادشان تمام می‌شود. جوردی آلمیدا، فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، مهدی كیانی، علی طاهران، محمد ابراهیمی، سلیمان كرپیچ، فرزاد حاتمی و فاخر تهامی نفراتی هستند كه قراردادشان تمام شده و در صورت صلاحدید كادر فنی تراكتور باید برای تمدید قرارداد با آنها اقدام شود. طبیعتاً اگر وضعیت تراكتور همین‌طور پیش برود، احتمال جدایی آنها وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار