به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جمعه این هفته در سراسر استان همزمان با سراسر کشور تظاهرات مردمی ضداستکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 10 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از آحاد مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد در تظاهرات مردمی ضداستکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا روز جمعه همزمان با سراسر کشور شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرها و بخش های مختلف آذربایجان شرقی درپی تهدیدهای امریکا علیه ملت ایران، فردا 21 اردیبشهت ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه تظاهرات ضد آمریکایی برگزار خواهند کرد.

اقدام جنون آمیز رئیس جمهور ابله آمریکا در خروج یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی بیانگر خوی استکبار و اصلاح ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا است.

از سوی دیگر این اقدام ، حقانیت آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل و آینده نگرانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و قافله سالار صبر و بصیرت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به اثبات رسانید.

اینک با تأکید بر ضرورت عبرت آموزی واقع بینانه از وقایع سال‌های اخیر مرتبط با موضوع و در پاسخ به تماس‌های مکرر مردم فهیم و زمان شناس برای محکومیت سراسری این اقدام و اظهار رذیلانه رئیس جمهور آمریکا، آحاد امت دشمن شناس و همیشه حاضر در صحنه استان آذربایجان شرقی به ویژه تبریز قهرمان، در تظاهرات ضد آمریکایی- صهیونیستی برای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین به صحنه خواهند آمد.

بر اساس این اطلاعیه تظاهرات ضد آمریکایی مردم تبریز پس از اقامه نماز جمعه از سه راه مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تا میدان ساعت این شهر اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :