معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه ارکان نظام در موفقیت ها و ناکامی ها شریک هستند، گفت: نوشتن همه مشکلات به پای دولت و نادیده انگاشتن دستاوردهای آن کمال بی انصافی است.
کد خبر: ۶۰۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 14 May 2018

رحیم شهرتی فر در همایش کارگزاران روابط عمومی آذربایجان شرقی، افزود: هر اتفاقی که در جامعه رخ می دهد، باید مدیر مربوط در قبال آن پاسخگو باشد و اینکه بیان شود رئیس جمهور و مسئولان کاری نمی کنند، از عدالت و انسانیت دور است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دولت در حد اختیارات و مسئولیتی که دارد، تلاش می کند و موفقیت ها و ناکامی هایی دارد، اما نباید این گونه باشد که همه نقص های موجود در جامعه تنها به پای دولت نوشته شود.

شهرتی فر اظهار کرد: اینکه تصور می شود همه مسئولیت های اداره جامعه در تمامی سازمان ها و دستگاه ها برعهده شخص رئیس جمهور است، بی انصافی محض است.

وی از مسئولان روابط عمومی و رسانه های آذربایجان شرقی درخواست کرد صادقانه به دنبال کشف حقایق باشند و برای ناامید کردن مردم سوژه یابی نکنند.

شهرتی فر با بیان اینکه انتقاد سازنده باید اتفاق بیفتد، گفت: در عین حال باید توجه داشت که اخبار ناامید کننده و مایوس کردن مردم خدمت به جامعه نیست.

وی ادامه داد: صرف نظر از وظایف سازمانی، به عنوان یک مسلمان وظیفه بزرگی داریم تا بذر نیکی و تصورات و پندارهای نیک در جامعه بکاریم.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید از اطلاع رسانی های غلط که منجر به تصمیمات نادرست می شود، جلوگیری کنند.

شهرتی فر اظهار کرد: در مراسم تودیع و معارفه مدیران شاهد هستیم مدیری که تودیع می شود همه موفقیت های سازمان متبوعش را به اسم خود تمام می کند و تلاش های دیگر همکاران و مجموعه را نادیده می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: مجموعه یک سازمان دست به دست هم داده و موفقیت ها را برای سازمان به بار می آورند و این تنها به یک فرد خاص اختصاص ندارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید واقعیت های سازمان ها را به افکار عمومی انتقال و تصورات و خواسته های افکار عمومی نیز را بی کم و کاست به سازمان انتقال دهند.

همایش یک روزه کارگزاران روابط عمومی آذربایجان شرقی با موضوع 'روابط عمومی موثر و کارآمد' به همت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و با حضور و استقبال گسترده مدیران روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای مستقر در استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار