با برگزاری مراسم تودیع و معارفه صورت گرفت؛
با صدور احکامی از سوی شهردار کلانشهر تبریز و با برگزاری مراسم تودیع و معارفه تغییرات جدید مدیریتی در شهرداری تبریز صورت گرفت.
کد خبر: ۶۰۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 15 May 2018

ایرج شهین باهر شهردار تبریز با صدور احکامی محمدرضا قربانیان تبریزی را به عنوان شهردار منطقه یک تبریز، سعید بشیریان را به سمت سرپرست شرکت بهره برداری مترو تبریز و همچنین ابراهیم محمدی را به سمت مدیرعاملی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری منصوب کرد.

مهندس رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز همچنین با حضور در محل سازمان قطار شهری تبریز و حومه ، حکم سرپرست جدید شرکت بهره برداری مترو تبریز را به سعید بشیری بناب اعطا کرد.

قائم مقام شهردار تبریز در آیین معارفه سرپرست شرکت بهره برداری مترو تبریز از خدمات علی قاسمی سرپرست پیشین این شرکت نیز تقدیر نمود.

امروز همچنین با برگزاری مراسم تودیع و معارفه ای با حضور قائم مقام شهردار تبریز در محل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز مدیرعامل جدید این سازمان معرفی شد.

بر اساس حکم شهردار تبریز، ابراهیم محمدی از امروز با عنوان مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز مشغول خدمت خواهد بود.

حکم مدیرعامل جدید سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، توسط رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز به ابراهیم محمدی اعطا شد و همچنین از زحمات جواد صدیقی مدیرعامل پیشین سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز تقدیر به عمل آمد.

 

همچنین امروز با برگزاری مراسم معارفه و تکریم، سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهردار تبریز منصوب و معرفی شد. در جلسه ای با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز و معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز،طی حکمی از سوی شهردار تبریز، میکائیل نظری به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز معرفی و از خدمات چها رساله حسین آذرنیا قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :