تراكتورسازی تبریز فصل بسیار تلخی را پشت ‌سر گذاشت و كار به شكلی برای این تیم پیش رفت كه اگر یكی، دو شكست بیشتر به دست می‌آوردند، ممكن بود فصل آینده در لیگ یك فعالیت داشته باشند. آنها تا توانستند ناكامی پشت ناكامی رقم زدند و كاری كردند تا تیم به منطقه سقوط برسد. حالا كه تمام رقابت‌های تیم به اتمام رسیده و بازیكنان به استراحت می‌پردازند، شرایط جدیدی به وجود آمده است.
کد خبر: ۶۰۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 15 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، طبق اعلام عباس الیاسی مدیرعامل جدید باشگاه تراكتورسازی، این باشگاه در حال طی كردن روند خصوصی‌سازی است و به زودی پروانه باشگاه به شركت خصوصی دیگری واگذار می‌شود. در حال حاضر نیز، سه خریدار قدرتمند به لحاظ مالی، اطراف باشگاه هستند و آماده‌اند تا با شروع مزایده، وارد عمل شده و مالكیت باشگاه را در اختیار بگیرند. عجیب اینكه اطراف این سه خریدار، سه سرمربی نیز دیده می‌شوند و آماده‌اند تا شركت مدنظر، مالك باشگاه شود و آنها با لابی خود، هدایت تراكتورسازی را بر عهده بگیرند.

طبق شنیده‌های خبر ورزشی، فرهاد كاظمی، رسول خطیبی و دراگان اسكوچیچ، این سه مربی هستند كه از سوی سه شركت در حال رایزنی هستند تا به محض برد در مزایده، هدایت تراكتورسازی را در اختیار بگیرند. فرهاد كاظمی بارها در مصاحبه‌هایش گفته بود علاقه دارد برای یك فصل هم شده، سرمربی تراكتور شود. رسول هم محبوبیت بالایی در تبریز دارد و سابقاً نیز هدایت این تیم را بر عهده داشت. در نهایت به نام دراگان اسكوچیچ می‌رسیم كه پس از یك فصل نه ‌كاملاً موفق، دوباره وارد عمل شده تا سرمربی تراكتورسازی شود. این مسائل فعلاً در حد حرف و حدیث است و همه چیز بستگی به تصمیم نهایی سپاه پاسداران برای خصوصی كردن باشگاه دارد.

عجیب‌تر اینكه یكی از مربیان سرشناس فوتبال كشورمان كه دو فصلی می‌شود از حضور روی نیمكت تیم‌های لیگ برتری دور شده و تمركزش، كار در تیم‌های لیگ یكی است، با لابی‌های عجیبی به دنبال نشستن روی نیمكت تراكتورسازی تبریز می‌گردد. ارتورول سائلام سرمربی تركیه‌ای تراكتورسازی قبل از ترك تبریز به نوعی غزل خداحافظی را سرداده بود و به همین علت مدیران باشگاه به دنبال مذاكره با گزینه‌های دیگر هستند تا وقت را از دست ندهند و اگر سائلام قطعاً به آنها جواب منفی بدهد، گزینه‌های دیگری داشته باشند. این ‌فرد برای رسیدن به نیمكت تراكتورسازی افراد زیادی را واسطه كرده و هر روز با آنها در تماس است تا شاید سرمربی آینده تراكتورسازی باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
تراکتوری
|
United States
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
رسول خطیبی و فرهاد کاظمی و اسکوچیچ تو خواب ببینن سرمربی تراکتور بشن.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
اسکوچیچ از هر دوی اینا بهتره......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
قرار نیست خصوصی بشه هرکی دلش خواست انجام بده...
رسول هم هیچ محبوبیتی ندره
دو مربی دیگر بدرد لیگ 2 هم نمی خورن..
مربی فقط خارجی در حد کلاس لیگ قهرمانان اروپا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار