در دیدار شهردار تبریز با سفیر اتریش مطرح شد؛
شهردار تبریز با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجربیات مدیریت شهری در اتریش گفت: تبریز نیازمند توسعه زیرساخت های تولید انرژی های سبز و تجدید پذیر است تا بتواند از خروجی آن سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کند.
کد خبر: ۶۰۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 16 May 2018

ایرج شهین باهر در دیدار خود با سفیر اتریش در ایران افزود: پیشینه تاریخی مراودات موفق اقتصادی، فرهنگی و علمی تبریز – در طول زمان به سمت تعمیق روابط سوق پیدا کرده است.

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاران فعال کشور اتریش در حوزه های صنعت گردشگری، زیست محیطی و حمل و نقل عمومی، خواستار همکاری های مشترک و تسهیل روند دیپلماسی دوکشور شد.

شهین باهر اظهار داشت: تبریز دارای ظرفیت های اکولوژیکی و تاریخی بسیار زیادی است و می تواند تمامی انتظارات شرکت های گردشگری و گردشگران را تامین کند.

وی ادامه داد: انتقال یافته های علمی روز کشور اتریش در حوزه های مدیریت پسماند شهری و تبدیل آن به انرژی های مورد استفاده در صنایع مختلف بزرگترین گام توسعه درآمد های پایدار و کنترل هزینه های مدیریت شهری است.

شهردار تبریز تصریح کرد: قصد داریم به واسطه این مذاکرات با برگزاری هفته فرهنگی در یکی از شهر های کشور اتریش بستر های جذب سرمایه گذار را نیز فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار