با حکم سرلشکر باقری؛
دکتر مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان منصوب شد.
کد خبر: ۶۰۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 16 May 2018

سرلشکر محمد باقری در این حکم به استناد بند پنجم سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل و در اجرای مصوبات ابلاغی کمیته دائمی پدافند غیرعامل در خصوص تشکیل قرارگاه پدافند زیستی (شفا) و بنا به پیشنهاد رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر مجید خدابخش را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان آذربایجان شرقی منصوب کرده است.

در این حکم آمده است: امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و در چارچوب سیاست‌ها و حمایت‌های دولت تدبیر و امید، در اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله با اولویت فرهنگ‌سازی، ایمنی و مصون‌سازی زیرساخت‌ها به منظور ارتقای آمادگی و توانمندی مقابله با تهدیدات پیش رو در سلسله مراتب قرارگاه‌های عملیاتی مذکور در سازمان پدافند غیر عامل کشور موفق و موید باشید. از کلیه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح انتظار دارم حداکثر همکاری و مساعدت را مبذول نمایند.

حکم انتصاب استاندار آذربایجان شرقی به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان از سوی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار