معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در تبریز:
غلام علی حیدری معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشو در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به اینکه برای بازدارندگی از تهدیدات باید خودمان را قوی کنیم، افزود، پدافند غیر عامل، اقدام غیر مسلحانه ای است بر عهده همه بوده و در این راستا باید کشور را بیش از پیش آماده و قوی کنیم.
کد خبر: ۶۰۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 16 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، غلام علی حیدری معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به اینکه برای بازدارندگی از تهدیدات باید خودمان را قوی کنیم، افزود، پدافند غیر عامل، اقدام غیر مسلحانه ای است بر عهده همه بوده و در این راستا باید کشور را بیش از پیش آماده و قوی کنیم.

وی اضافه کرد، پدافند غیر عامل از گذشته در ذات معماری ایرانی بوده و مکان ها و کوچه پس کوچه های قدیمی نشان از این موضوع دارد.

حیدری با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری گفت: «انتظار داریم مسولین کاری بکنند که کشور از درون مصون شود؛ تا اگر دشمن حمله ای هم بکند از درون تهدید نشود.»

حیدری تاکید کرد؛ زمانی تخریب بیشتر می شود که تهدید بر آسیب سوار شود.

وی اضافه کرد، در همه زیرساخت ها باید برق اضطراری ایجاد شود.

معاون امور استانهای سازمان پدافند کشور ابراز کرد: تلاش پدافند این است که از جان انسانها صیانت کرده و اسیب پذیری را کاهش دهد.

حیدری مهمترین تهدید امروز را تهدید اقتصادی دانست و افزود، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی در برابر این تهدید کارساز است.

حیدری اذعان کرد: 250 شبکه فارسی زبان خارجی شبانه روز هزینه می کند تا نارضایتی ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: اگر وابستگی ها کم شود تهدید ها اثر گذار نخواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :