امام جمعه تبریز به فروش برخی لباس‌های نامناسب از جمله مانتوهای جلو باز اشاره کرد و گفت: این‌گونه لباس‌ها در شآن نظام جمهوری مقدس اسلامی نیست و باید جلوی آنها گرفته شود.
کد خبر: ۶۰۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 18 May 2018

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر خطاب به برخی فروشنده‌ها برای رعایت شئونات اسلامی هشدار داد و اظهار کرد: متاسفانه گاهاً مشاهده می‌شود که مانکن‌های زنانه با پیکرهای برهنه و عریان را برای جلب مشتری بیرون مغازه می‌گذارند.

امام جمعه تبریز افزود: در زمان‌های گذشته فروشنده لباس زیر زنان، خود زنان بودند ولی الان چه اتفاقی افتاده است و غیرت‌ها کجا رفته است که لباس زیر زنان را در ویترین‌ها و در معرض دید همگان خصوص آقایان بگذارند و بفروشند.

وی متذکر شد: به خودمان بیاییم و غیرت‌ به خرج داده و به مسائل شرعی و دینی توجه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به فروش برخی لباس‌های نامناسب از جمله مانتوهای جلو باز نیز اشاره کرد و گفت: این‌گونه لباس‌ها در شأن نظام جمهوری مقدس اسلامی نیست و باید جلوی آنها گرفته شود.

آل‌هاشم بیان داشت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و بدانیم این ماه جراحی بدون تیغ است و از نظر پزشکی نیز مزیت‌هایی دارد، همچنین منظور از روزه فقط گرسنگی و تشنگی نیست بلکه گاها مردان به خاطر روزه با همسرشان بداخلاقی می‌کنند.فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
فقر چی فقر مهمتره یا حجاب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار