استاندار در آستانه جشن گلریزان؛
استاندار آذربایجان شرقی تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را از مصادیق انفاق دانست و با اشاره به فرهنگ خیرخواهی مردم تبریز و آذربایجان، از عموم شهروندان استان و خیرین دعوت کرد تا در این کار ارزشمند و خداپسندانه مشارکت کنند.
کد خبر: ۶۰۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 19 May 2018

مجید خدابخش در دیدار با اعضای هیأت امنا و شورای مشورتی ستاد دیه استان، با اشاره به پیشتاز بودن تبریز در کارهای اجتماعی و خیرخواهانه، گفت: فرهنگ خیرخواهی مردم تبریز و آذربایجان مایه افتخار است و امیدواریم قدم‌های خوب این مردم در امور خیر به همه کشور تسری یابد.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: تردیدی ندارم که مردم شریف، مومن و متدین آذربایجان شرقی به‌ویژه خیرین و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و صنفی، بهتر از سال‌های گذشته در این جشن شرکت خواهند کرد تا شاهد بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اطلاع‌رسانی جشن گلریزان از طریق صداوسیما، گفت: صرف هزینه‌های غیرضروری برای امور خیر، فرهنگ خوبی است که شهر تبریز پایه‌گذار آن بوده و این فرهنگ باید ترویج شود.

دکتر خدابخش همچنین اتخاذ تدابیر لازم از جمله فرهنگ‌سازی و اقدامات قضایی را برای کاهش جرایم غیرعمد و جلوگیری از ورود بدهکاران و محکومان مالی به زندان را ضروری دانست و از مدیرکل زندان‌های استان خواست پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار