بیگی:
عضو کمیسیون شورا در مجلس گفت: با تائید کمیسیون شورا، دو نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 21 May 2018

احمدعلیرضا بیگی اظهار کرد: طبق تائید کمیسیون شورا، دو نماینده به تعداد نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی اضافه می‌شود.

وی افزود: قرار بر این است تا یک نماینده به حوزه مراغه و عجب‌شیر اضافه شده و حوزه آذرشهر و اسکو نیز نماینده مستقل خواهند داشت همچنین هریس نیز به تبریر ملحق می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اما و اگرهای مطرح شده و جوسازی‌های زیاد کمیسیون شورا، اضافه شدن نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی را تصویب کرده و به صحن علنی مجلس فرستاد.

وی ادامه داد: یکی از جوسازی‌ها از طرف آقای بی‌مقدار بود که مدعی نارضایتی مردم و امنیتی شدن موضوع را داشت که با بررسی مجدد کمیسیون شورا، ادعای او رد و طرح تصویب شد.

عضو کمیسیون شورا در مجلس خاطرنشان کرد: با تصویب افزایش تعداد نمایندگان، دو نماینده به کرسی نمایندگان استان در مجلس افزوده می‌شود به طوریکه برای هریس امکان توسعه فراهم می‌آید و همچنین با توجه به وسعت مراغه و عجب‌شیر یک نماینده کافی نبود و با افزایش نماینده امکان رسیدگی و توسعه نیز افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی، نباید در هیچ مرز و جغرافیایی از ایران کسی احساس کند که نماینده نداشته و یا دسترسی به نماینده ندارند بلکه باید از هر جغرافیایی نماینده قانون‌گذار نیز وجود داشته باشد.

بیگی متذکر شد: با تصویب افزایش نماینده از دوره بعد، تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی به ۲۱ نفر خواهد رسید.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :