مالک باشگاه گسترش فولاد در یک‌قدمی خرید سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 23 May 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری های ورزشی؛ باشگاه تراکتورسازی این روزها در بلاتکلیفی محض به‌سر می‌برد و مشخص نیست که مالک جدیدش چه‌زمانی بالأخره مشخص می‌شود.

شنبه هفته گذشته آگهی مزایده تراکتورسازی در روزنامه‌ها چاپ شد تا واگذاری باشگاه تراکتورسازی رسماً استارت بخورد. در این آگهی برای شرکت کنندگان در مزایده مدت زمان یک‌هفته‌ای تعیین شده بود، اما حالا با گذشت 4 روز از زمان تعیین‌شده، هنوز خبری از واگذاری باشگاه تراکتورسازی نیست.

گفته می‌شود چند شرکت برای شرکت در مزایده باشگاه تراکتورسازی بسته پیشنهادی خود را تحویل داده‌اند، اما محمدرضا زنوزی مطلق نزدیک‌ترین فرد به خرید این باشگاه است.

طبق شنیده‌ها، واگذاری باشگاه تراکتورسازی به زنوزی قطعی شده و در حال حاضر نیز کارهای مربوط به انتقال سهام در حال انجام است.

برخی منابع آگاه هم انتقال سهام باشگاه تراکتورسازی به زنوزی را قطعی می‌دانند.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‎‏دهد که مسئولان باشگاه تراکتورسازی در روزهای گذشته کاملاً سکوت کردند و ترجیح می‌دهند صحبتی در این خصوص نداشته باشند.

اوایل هفته آینده نتیجه قطعی واگذاری مشخص می شود

تکلیف‌ تیم تراکتورسازی تا شنبه مشخص می‌شود تکلیف مزایده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تا روز شنبه مشخص می‌شود. 

مزایده تیم تراکتورسازی تبریز 10 روز پیش در نشریه رسمی کشور منتشر شده بود. با گذشت 4 روز از مهلت مزایده، هنوز نتیجه آن اعلام نشده است تا نگرانی هواداران بابت از دست رفتن زمان دو چندان شود. طبق اخبار حاصله 3 بسته پیشنهادی برای حضور در مزایده تیم تراکتورسازی به دبیرخانه شرکت تراکتورسازی ارسال شده بود که یکی به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد اختصاص داشت.

با توجه به سابقه مثبت زنوزی در باشگاه گسترش فولاد، جو عمومی برای واگذاری این تیم به وی مثبت تلقی می‌شود و حتی شنیده می‌شود که وی برنده مزایده بوده و مراحل اداری و قانونی این انتقال در حال انجام است. اما هیچ مرجع رسمی این اخبار را تایید نکرده است و با این وجود باور عمومی به انتقال سهام تیم تراکتورسازی به زنوزی می باشد. آنچه مسلم است حداکثر تا روز شنبه وضعیت تیم تراکتورسازی از لحاظ مالکیت مشخص شده و این تیم تجربه جدید و متفاوتی نسبت به گذشته تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار