استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز، این رویداد ورزشی را از ابعاد مختلف دارای اهمیت خواند و گفت: این مسابقات علاوه بر دستاوردهای ورزشی، فرصت بسیار خوبی برای معرفی قابلیت‌های شهر تبریز است که هدف اصلی رویداد تبریز 2018 نیز به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۱۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 30 May 2018

مجید خدابخش در نشست هماهنگی مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا در تبریز، با اشاره به سیاست‌گذاری وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی در شهر تبریز همزمان با رویداد تبریز 2018، گفت: از آغاز سال 2018، سه رویداد ورزشی بین‌المللی در تبریز برگزار شده و مسابقات والیبال نوجوانان آسیا چهارمین رویداد ورزشی بین‌المللی است که همزمان با تبریز 2018 برگزار می‌شود.

وی برگزاری این مسابقات را فرصت خوبی برای معرفی قابلیت‌های شهر تبریز دانست و گفت: ورزش یکی از راه‌های تحقق اهداف تبریز 2018 است و در این مسابقات نیز حضور 320 ورزشکار از کشورهای مختلف و پخش مستقیم آن در چهار کشور آسیایی فرصت مغتنمی برای دست‌یابی به این اهداف است.

خدابخش همچنین به دستاوردهای ورزشی این مسابقات اشاره کرد و گفت: از رهگذر برگزاری این مسابقات، شهر تبریز از دو سالن استاندارد برای ورزش‌های سالنی بهره‌مند شد که این یک سرمایه‌گذاری ماندگار برای استان است و از هیأت‌های ورزشی انتظار داریم که از این ظرفیت برای برگزاری مسابقات مختلف و استعدادیابی جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

وی با تأکید بر هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، خاطرنشان کرد: همان‌طور که زیرساخت‌های ورزشی ما ارتقا یافته است رفتارهای مدیریتی ما هم باید ارتقا یافته و استانداردسازی شود؛ بنابراین نکات ظریفی که در برگزاری چنین رویدادهایی وجود دارد باید با تعامل و هماهنگی مورد توجه قرار گرفته و پیش‌بینی شود.

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی این مسابقات در راستای رویداد تبریز 2018، ترغیب جوانان ورزش‌دوست و خانواده‌ها به حضور در سالن‌های برگزاری مسابقات، برنامه‌ریزی برای بازدید تیم‌های شرکت‌کننده از نقاط دیدنی شهر تبریز و جلب مشارکت تشکل‌های مردمی در مدیریت مسابقات و برنامه‌های جنبی از دیگر نکات مورد تأکید استاندار آذربایجان شرقی در این نشست بود.

بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این نشست از حضور 18 تیم آسیایی و اقیانوسیه در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان پسر آسیا و انتخابی مسابقات جهانی در تبریز خبر داد و گفت: این مسابقات از 8 تا 15 تیر در سالن‌های پورشریفی و شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

درخشنده، نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا نیز با بیان اینکه کشورمان برای اولین بار میزبان 18 تیم در یک رویداد ورزشی است، گفت: برگزاری این مسابقات در شهر تبریز که با استانداردسازی دو سالن ورزشی همراه است، سرمایه‌گذاری خوبی برای ورزش استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :