استاندار آذربایجان شرقی :
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط جدید اقتصادی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام، فرمانداران استان را به مدیریت عالمانه و مدبرانه شرایط جدید و دفاع منطقی از عملکرد دولت در برابر جوسازی‌ها توصیه کرد و از آنان خواست تا ارتباط تنگاتنگ خود را با اقشار و گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه تولیدکنندگان و صاحبان صنعت حفظ و روند اجرای پروژه‌های مهم و تأثیرگذار شهرستان‌های تحت مدیریت خود را به‌طور مستمر و دائمی رصد و پیگیری کنند.
کد خبر: ۶۱۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 07 June 2018

مجید خدابخش در این نشست که صبح امروز (پنج‌شنبه) در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به برخی تحولات اقتصادی اخیر از جمله نوسان‌های نرخ ارز و افزایش قیمت برخی از کالاها در بازار کشور، خاطرنشان کرد: اکنون در یک دوره موقت قرار داریم که عبور موفقیت‌آمیز از این دوره نیازمند مدیریت عالمانه است.

وی همچنین بر ارتباط مستمر فرمانداران با اقشار و گروه‌های مختلف مردم، تشکل‌های صنفی و احزاب سیاسی تأکید کرد و گفت: همین ارتباط نزدیک و بی‌واسطه با مردم و اصناف و فراهم کردن امکان صحبت برای آنان، موجب مدیریت عالی مشکلات حوزه حمل و نقل در استان آذربایجان شرقی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از فرمانداران استان خواست تا چند پروژه مهم و اساسی را برای شهرستان‌های خود تعیین و وقت و انرژی خود را روی آنها متمرکز کرده و روند اجرای این پروژه‌ها را به طور مرتب و مستمر رصد و پیگیری کنند.

خدابخش با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاص و اساسی در استان نداریم، گفت: فرمانداران وظیفه هماهنگی دستگاه‌ها برای اداره بهتر امور را برعهده دارند و باید با دفاع منطقی از عملکرد دولت، خود را برای مدیریت شرایط و مقابله با جوسازی‌ها و بحران‌سازی‌های احتمالی از سوی مخالفان نظام آماده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار