راهپیمایی روز قدس همزمان با اقصی نقاط کشور با حضور هزار نفر از مردم روزه دار در تبریز و شهرستان های استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 08 June 2018

راهپیمایی پرشکوه و گسترده روز جهانی قدس با حضور مردم روزه دار ایران اسلامی همزمان ۹۰۰ شهر ایران اسلامی آغاز شد.

بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری و رسانه‌ای خواهند داد که از این تعداد بیش از ۱۶۰ نفر از رسانه‌های خارجی از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و روزنامه‌ها و خبرگزاری های مختلف در این مراسم حضور دارند.

به گفته رئیس ستاد انتفاضه و قدس ، شعار مراسم امسال، «روز جهانی قدس»، «پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی» و «عزم ملت فلسطین برای بازگشت» انتخاب شده است.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه به ویژه مزدوران تکفیری و داعش و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس است.

هزاران نفر از مردم روزه دار تبریز با در دست داشتن پرچم های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» با سیاست های رژیم اشغالگر قدس در منطقه مخالفت کردند و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم/ طنین شعار «مرگ بر اسرائیل»
 

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تأیید کردند و پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با سر دادن شعارهای "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر اسراییل" به آتش کشیدند.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های مختلف استان نیز با حضور گسترده مردم این شهرستان‌ها برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :