مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از رشد چهار درصدی میزان صدقات در بهار 97 دراستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 09 June 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمد کلامی با بیان این مطلب گفت: مردم نوع‌دوست استان آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری تاکنون، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 
وی با تأکید بر اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده توسط کمیته امداد وجوه امانی و شرعی هستند، بیان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده هر شهر برای مردم همان شهر و طبق دستورالعمل‌های لازم در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تأمین مسکن، ازدواج، وام قرض الحسنه و اشتغال‌زایی مددجویان هزینه می‌شود.
 
وی افزود: در سال گذشته یک میلیارد تومان از صدقات جمع‌آوری‌شده در آذربایجان شرقی برای ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی مددجویان هزینه شده است.                                 
 
کلامی به اهمیت الکترونیکی کردن پرداخت صدقات اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون نصب نرم‌افزارهای موبایلی "سکه" و "سنا" یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.
 
کلامی اضافه کرد: مردم استان می‌توانند با ارسال عدد 20 به سامانه پیامکی 30007639 پس از دریافت نرم‌افزار سنا، آن را در تلفن همراه خود نصب کنند.
 
وی با اعلام این که در سال گذشته 695 میلیون تومان از صدقات مردمی برای درمان بیماران نیازمند اختصاص یافت، بیان کرد: همچنین دو میلیارد و 700 میلیون تومان از صدقات جمع‌آوری‌شده در سال 96 برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان هزینه شده است.                
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار