سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: محمدرضا زنوزی شخصاً با جان توشاک مذاکره کرده است و به نظرم انتخاب این مربی کاری بزرگ بود که صورت گرفت.
کد خبر: ۶۱۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 09 June 2018

عباس الیاسی درباره انتخاب جان توشاک به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: مذاکرات با توشاک را زنوزی شخصاً انجام داده است و بیشتر خود او در جریان جزئیات قرارداد این سرمربی قرار دارد. در هر صورت به نظرم در وضعیت فعلی انتخاب این مربی کار بزرگی بود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا همچنان در فصل آینده نیز به‌عنوان سرپرست باشگاه تراکتورسازی به کار خود ادامه خواهد داد،‌ گفت: خیر، فعلاً تا وضعیت باشگاه روشن شود، هستم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مورد رقم قرارداد جان توشاک با این باشگاه تصریح کرد: رقم قرارداد این مربی خوب است، نگران نباشید.

الیاسی درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با بازیکنان جدید و اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی نیز با این باشگاه مذاکره کرده است، عنوان کرد: مهم قولی بود که برای انتخاب سرمربی سرشناس داده شده بود که انجام شد. با بازیکنان هم مذاکرات در حال انجام است. رضا مهاجری و رسول خطیبی مسئول این کار هستند و آنها مذاکراتی را با برخی از بازیکنان از جمله سروش رفیعی داشته‌اند.

«آیا اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی قصد دارد فقط در نیم‌فصل اول در تراکتورسازی حضور داشته باشد، صحت دارد؟»، وی در واکنش به این پرسش گفت: همان‌طور که گفتم دوستان در حال مذاکره با بازیکنان هستند،‌ اما ما بازیکنی برای نیم‌فصل نمی‌گیریم!

 

سروش رفیعی از مسئولان تراکتورسازی فرصت خواست
سروش رفیعی پس از مسجل شدن جدایی‌اش از الخور قطر،‌ مورد توجه چند باشگاه ایرانی از جمله سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی قرار گرفته است.

طبق اعلام سرپرست باشگاه تراکتورسازی رفیعی که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را در کارنامه دارد در مذاکره با مسئولان این باشگاه برای اعلام نظر نهایی خود 15 روز زمان خواسته است.

 گفته می‌شود یکی از اصلی‌ترین بحث‌های رفیعی و مسئولان تراکتورسازی،‌ مدت قرارداد این بازیکن با سرخ‌پوشان تبریزی است جایی که تبریزی‌ها به هیچ وجه حاضر به بستن قرارداد کمتر از یک ساله با این بازیکن نیستند.

رفیعی که مورد توجه پرسپولیس قرار دارد به دلیل محرومیت این تیم از نقل‌وانتقالات نمی‌تواند در نیم‌فصل اول این تیم را همراهی کند و به همین دلیل باید نیم‌فصل اول را در تیمی دیگر سپری کند و در نقل‌وانتقالات زمستانی راهی پرسپولیس شود.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار