نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس:
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از رها شدن بازار اقتصادی از سوی دولت گفت: دولت در رابطه با افزایش 2 درصدی حقوق کارمندان مردد است اما طی 6 ماه قدرت خرید مردم 50 درصد کاهش پیدا کرده است و این وادادگی بازار در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.
کد خبر: ۶۱۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 12 June 2018

 به گزارش تابناک تبریز، محمد حسن‌نژاد (سه شنبه، 22 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، وزرا و هیات دولت در خصوص مدیریت کشور به ویژه قدرت اقتصادی اظهار داشت: متاسفانه دولت بازار اقتصاد را رها کرده است، طی چند روز قیمت خودرو تولید داخل از 73 میلیون به 90 میلیون افزایش یافته است و همچنین طی 6 ماه قیمت دلار از 3700 تومان به 6500 تومان رسید.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در رابطه با افزایش 2 درصدی حقوق کارمندان مردد است اما طی 6 ماه قدرت خرید مردم 50 درصد کاهش پیدا کرده است و این وادادگی بازار در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

وی افزود: با این همه فشار اقتصادی به مردم و جای رفع آنها اعلام می‌شود که مکانی برای اعتراض مردم پیش بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به رئیس جمهور و نمایندگان با انتقاد از اینکه برخی از مسئولان رده بالا و فرزندان آنان تابعیت خارجی دارند، تصریح کرد: این افراد نباید در جاهای حساس به کارگیری شوند زیرا نمی توانند در عرصه‌های بین‌المللی و مذاکرات از حق مردم ایران دفاع کنند.

حسن‌نژاد در تذکری دیگر با انتقاد از اینکه آمار سرقت بیش از حد افزایش یافته است، گفت: اجناس سرقتی به هیچ وجه پیدا نمی شود، سارقان هم تنبیه نمی شوند و امنیت جامعه دچار خدشه شده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات دولت ادامه داد: هر روز مصوبه‌ای در خصوص مناطق آزاد ارائه می‌شود و این بیانگر این است که هیات تطبیق مصوبات چنین مصوباتی را رد نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار