هافبک جدید سپاهان گفت: امسال اولین نفر می‌خواستم تمدید کنم اما شرایط سبب شد بیشتر نمانم زیرا کارهایی کردند که دیگر احترام‌ها داشت از بین می‌رفت.
کد خبر: ۶۱۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 16 June 2018

مهدی کیانی پس از تمرین امروز سپاهان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شرایط در تراکتورسازی طوری بود که پس از 10 سال در این سال‌های اخیر بی‌مهری‌هایی شد و هر کسی جای من زودتر جدا می‌شد؛ امسال اولین نفر می‌خواستم تمدید کنم اما شرایط سبب شد بیشتر نمانم زیرا کارهایی کردند که دیگر احترام‌ها داشت از بین می‌رفت.

وی بیان داشت: خوشحالم از یک تیم بزرگ به تیم بزرگ‌تری چون سپاهان آمدم، سپاهان هواداران خوبی دارد اما هیچ‌وقت محبت‌های هواداران تراکتور را فراموش نمی‌کنم.

بازیکن جدید سپاهان گفت: در این 2 یا 3 سال مدیرهایی بودند که دوست نداشتند من در تیم باشم اما به عشق هوادار حضور داشتم؛ ممنونم از هواداران سپاهان که ما را شرمنده کردند و احساس غربت نکردیم.

کیانی ادامه داد: سپاهان چند سالی است نتیجه نگرفته اما با کمک امیر قلعه‌نویی، بازیکنان و هواداران بتوانیم سپاهان را به روزهای اوج برگردانیم.

وی در پایان اذعان کرد: الان بازیکن سپاهان هستم و با تمام وجود کار می‌کنم، پیراهن هر تیمی را بپوشم باید با تمام وجود کار می‌کنم تا شرمنده هواداران نشوم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :