شهردار اسکو گفـت:معرفی ظرفیت‌های اسکو در حوزه گردشگری نیازمند حمایت‌های ویژه مسئولان استانی و کشوری است و باید با برنامه ریزی جدی در اولویت امور قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 17 June 2018

به گزارش تابناک تبریز، بابک شریفی با اشاره به ضرورت حضور در مجامع ملی و بین المللی در جهت توسعه صنعت گردشگری، اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های این شهر در حوزه گردشگری نیازمند حمایت‌های ویژه مسئولان استانی و کشوری است و باید با برنامه ریزی جدی در اولویت امور قرار گیرد.

وی با اشاره به نیازهای شهرهای نمونه گردشگری، بیان کرد: همکاری جهت تهیه طرح جامع گردشگری و نیز تهیه پروپزال برای رونق صنعت توریسم به منظور جذب اعتبارات خاص از محورهای دیگر برنامه‌های این شهرداری است.

شهردار اسکو گردشگری را یک اصل و فرآیند راهبردی دانست و با اعلام اینکه علاوه بر توجه به حضور گردشگر در شهر باید به نوع رفتار مسافران به طبیعت نیز توجه شود تا آیندگان از این نعمتهای خدادادی بهره مند شوند، اظهارکرد: در عین حال، نباید به کسب چنین عناوینی بسنده کنیم؛ بلکه باید با تلاشی مضاعف، در رسیدن به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، گام برداریم و این امر، نه تنها وظیفه مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر است، بلکه همکاری و مشارکت شهروندان را نیز می‌طلبد.

شریفی با بیان اینکه تنها نباید در برخی از ایام پرتردد سال زنگ خدمات گردشگری به صدا در آید و شهر اسکو باید پذیرای گردشگران در تمام فصول سال باشد، اظهار داشت: تقویت زیرساختهای حوزه گردشگری و شعار تبدیل اسکو از معبر به مقصد گردشگری از اهداف شهرداری اسکو برای تقویت و توسعه گردشگری و افزایش اشتغال در این حوزه است.

وی در پایان با تأکید بر توسعه صنعت گردشگری در شهر با هدف کاهش آمار بیکاری و رونق کسب و کار، گفت: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر اسکو منحصر به فرد بوده و برای افزایش اشتغال باید به صنعت گردشگری بیش از پیش توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار