الیاسی: عقلانی نیست بدون نظر سرمربی بازیکن بگیریم/ هواداران نگران نباشند
مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چند پیشنهاد خوب داشتم، اما در نهایت تراکتورسازی را به خاطر هواداران و بزرگی‌اش انتخاب کردم.
کد خبر: ۶۲۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 19 June 2018

به گزارش تابناک  تبریز، تراکتورسازی خصوصی شده از امروز تمرینات پیش فصل زیر نظر مهاجری و خطیبی آ؛از خواهد کرد تا جان توشاک هفته آینده رسما تمرینات را زیر نظر بگیرد.

مساله ای که این روزها هواداران تیم را نگران کرده است عدم جذب بازیکنان در خط هجومی تیم است که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این زمینه  میکوید: باید نظر سرمربی را برای جذب بازیکنان جدید بگیریم و عقلانی نیست بدون نظر او بازیکن جذب کنیم.

تراکتورسازی در نقل و انتقالات تا به اینجا بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داده است.ایران پوریان و مهدی کیانی دو بازیکن مهم فصل گذشته ؛ تراکتور را به مقصد سپاهان اصفهان ترک کرده اند و محمد ابراهیمی نیز در حال جدا شدن از تیم میباشد.

 به گزارش تابناک تبریز، علی عبدالله زاده؛علیرضا نقی زاده؛محسن فروزان؛محمد اهل شاخه؛محمد طیبی تا به امروز لباس سرخ تراکتور را برتن کرده اند که بیشتر این بازیکنان در خط دفاعی تیم هستند .


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با انتقاداتی که به بحث نقل و انتقالات تیم می‌شود، تصریح کرد: در نقل و انتقالات باید فوندانسیون تیم را حفظ کنیم و براساس نظر سرمربی اقدامات لازم را انجام دهیم، همه می‌دانند در مقطع فعلی مسابقات جام جهانی انجام می‌شود و خیلی از بازیکنان درگیر این رقابت‌ها هستند، ما برای جذب بازیکن همچنان فرصت داریم، تعدادی بازیکن جدا شدند و تعدادی جای خالی در لیست بزرگسالان و زیر ۲۳ سال داریم، چهار بازیکن خارجی هم می‌توانیم جذب کنیم، باید منتظر نظر سرمربی باشیم و براین اساس در ادامه اقدامات‌مان را انجام دهیم،‌ اگر الان بخواهیم بازیکن بگیریم بدون اینکه نظر سرمربی را جلب کنیم، این کار چندان عقلانی نیست.
وی یادآور شد: فیلم‌های مسابقات تراکتورسازی و بخشی از بازی‌های لیگ در اختیار توشاک قرار داده شده تا او با بررسی این فیلم‌ها نظر خود را در مورد جذب بازیکنان بیان کنند.

الیاسی در مورد مطرح شدن بحث حضور محمدرضا خانزاده گفت: صحبت‌های زیادی از سوی مهاجری با بازیکنان مختلف انجام شده و مذاکرات در جریان است، من قصد ندارم از بازیکن خاصی نام ببرم، اما هواداران باید کمی صبور باشند و به باشگاه اعتماد کنند، مطمئنا تیم قوی خواهیم بست و جاهای خالی که داریم را با بازیکنان باکیفیت پر می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ هجدهم تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی هیأت مدیره تراکتورسازی معرفی می‌شود، گفت: کارهای قانونی ثبت باشگاه در حال انجام است و هیأت مدیره هم بعد از انجام مراحل قانونی معرفی خواهد شد.

مدیرعامل تراکتورسازی در رابطه با پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش عنوان کرد: این پیروزی را به تمامی فوتبال‌دوستان ایرانی تبریک می‌گویم و این موفقیت باعث شادی دل همه مردم ایران شد، امیدوارم تیم ملی در ادامه مسیر خود بتواند به موفقیت برسد، تیم ملی متعلق به کل کشور است، امیدوارم بازیکنان تیم ملی در دیدار با اسپانیا هم عملکرد درخشانی داشته باشند و با تمام توان و وجود مقابل حریف قدرتمند خود صف‌آرایی کند و در پایان، عملکرد داشته باشند که همه به فوتبال ایران احترام بگذارند و باعث رضایت هواداران شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار