مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: با پیگیری استاندار و نمایندگان استان پروژه مهم قطار شهری کرمانشاه جزو مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به کرمانشاه قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 19 June 2018

به گزارش تابناک، سعید سلیم ساسانی افزود:بر این اساس اتمام فاز اول پروژه حد فاصل میدان معلم تا میدان آزادی تا پایان دولت دوازدهم در اولویت قرار گرفت و طبق ابلاغ رئیس سازمان برنامه بودجه کشور امسال و سال آینده برای هر سال ۱۲۰ میلیارد تومان و سال ۱۳۹۹ نیز ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: سهم پیش بینی شده برای شهرداری کرمانشاه بعنوان دستگاه اجرایی معادل ۳۵۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی است که از طرق مختلف مانند فروش اوراق مشارکت، واگذاری املاک، تهاتر و ... قابل وصول است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت:از ابتدای آغاز عملیات اجرایی این پروژه تاکنون اعتبارات سالانه تخصیص یافته به این پروژه بسیار کم بوده، با این وجود پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ساسانی تاکید کرد:پیرو این مصوبه و پیگیری‌های بعدی مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تخصیص مرحله اول از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه جهت این پروژه اعلام شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار