کد خبر: ۶۲۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 22 June 2018

مدیرکل اقتصاد و دارایی سیستان و بلوچستان گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی باعث رشد و رونق چرخه اقتصاد، تولید و افزایش رفاه اجتماعی برای شهروندان می شود.

به گزارش ایرنا امیر مرتضوی در بازدید از ادارات امور مالیاتی زاهدان اظهار داشت: با پرداخت به موقع مالیات می توان از این درآمدها در راستای رشد و توسعه منطقه بهره گرفت.
وی افزود: همچنین افزایش رفاه اجتماعی و گسترش خدمات از مزایای دیگر پرداخت مالیات است که باید با فرهنگ سازی مناسب مردم را از مزایای پرداخت مالیات آگاه کرد.
مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی این نهاد حمایت از بخش تولید را در اولویت کاری خود قرار داده است.
محمد سلیم امرا افزود: همچنین از آنجایی که مهمترین هدف سازمان امور مالیاتی کشور تحقق درآمدهای این حوزه در سایه موءدی مداری و رعایت عدالت است باید با نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی موجبات تحقق این هدف فراهم شود.
وی از کارکنان امور مالیاتی سیستان و بلوچستان خواست با رعایت اصول دقت و جدیت در وصول به موقع و عادلانه درآمدهای مالیاتی و رعایت عدالت در راستای اهداف سازمان گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار