به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد؛
جانبازان وایثارگران سرمایه های بی بدیل هستند وبایدضمن حفظ شان خود پابه پای سایرافراد جامعه برای ساختن ایران اسلامی تلاش نمایند.
کد خبر: ۶۲۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 22 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، صبح امروز در آیینی با حضور حجت‌الاسلام زمانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، محمودی رئیس اداره امور ایثارگران این سازمان، دولتخواه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی کهگیلویه از ۱۲ خانواده شهید این مدیریت تجلیل شد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در این مراسم  جلسات منسوب به خانواده شهدا را مقدس خواند و با اشاره به تأکید احادیث و روایات بر این امر مهم اظهار داشت: ما نباید در بزرگداشت و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران کوتاهی داشته باشیم بلکه باید جایگاه آنها را بهتر از قبل حفظ نماییم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و طبق فرموده امام راحل ما باید برای رسیدن به سعادت این جایگاه را پاس و بهره ببریم.

وی افزود: بالاترین مقام را در روز قیامت خانواده شهدا دارند و حتی بالاتر از مقام نبوت و امامت است و برهمین اساس ما وظیفه داریم خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران را به نسل‌های آینده انتقال دهیم زیرا که غفلت از خون شهدا ما را گرفتار و به نظام ضربه وارد می‌کند.

این مسئول با اشاره به گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، تصریح کرد:مسؤولان کوتاهی‌ها را کنار بگذارند. مردم نشان دادند نظام را دوست دارند اما گله‌مند هستند و از حزب بازی و قومیت گرایی و پارتی بازی در مباحث مدیریتی گلایه دارند.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به استقبال جوانان غربی از نامه مقام معظم رهبری ادامه داد: این نامه سبب ترس دولتمردان غربی شد. زمانی عنوان کرد: آمریکا دارای مشکلات زیادی است اما با سانسور واقعیات را پنهان می کنند.

زمانی، ادامه داد: انرژی هسته‌ای بهانه است و دشمن از صدور انقلاب می‌ترسد چون از این نظام سیلی خورده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: خداتعارف ندارد وعزت امام و سرعت انقلاب ما ناشی از باخدابودن است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در عراق، سوریه و لبنان با بیان اینکه نقشه‌های دشمن عملی نخواهد شد، گفت: دشمن به جای حمله نظامی تمامی همت خود را به ایجاد توطئه‌ها در داخل کشور جستجو می‌کند که باید هوشیار باشیم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان دقت نمایند که کوچکترین خطایی نکنیم و در زمینه سازی برای ظهور انقلاب حضرت مهدی گام برداریم چون اگر امام زمان(عج) گلایه مند شد خسران و ناکامی سراغ ما می آید و ما گرفتار انواع سختی ها خواهیم شد.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا تکریم ایثارگری و رشادت شهیدان است و قطعا از این گونه برنامه ها و مناسبت ها شهدا خوشحال میشوند.

سید عمران تقوی ابراز کرد: در طول سال سرکشی از این خانواده ها بصورت مستمر ادامه دارد و رسیدگی به مشکلات آنها همواره از اولویت مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه است.

وی گفت: هفته جهادکشاورزی فرصت مناسب برای تجدید میثاق باخانواده معظم شهدا است.

در ادامه محمودی رییس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی نیز اظهار داشت:بیشترین شهید استان از شهرستان کهگیلویه است.

محمودی افزود: استان ما دومین استانی بود که به جنگ تحمیلی شتافت و رشادت خود را نشان داد.

وی گفت: اولین گردان هایی که در عملیات ها همچون والفجر۸ حضور یافتند رزمندگان تیپ ۴۸ فتح بودند که برای ما غرور آفریدند.

محمودی ادامه داد: در بحث پشتیبانی نیز رزمندگان ما در جهاد کشاورزی در ساخت خاکریز نقش ویژه داشتند.

محمودی تصریح کرد: در بحث خدمت رسانی و ترویج فرهنگ ایثار شهادت و جذب فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران اقدامات خوبی انجام گرفته و از این خانواده ها درمناسبت های مختلف تجلیل گردیده است.

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی گفت: ۴۶ نفر از فرزندان خانواده شهید و ایثارگر در سال ۹۵/۹۶ مشغول به کارشدند.

وی با بیان اینکه هدیه ازدواج فرزندان ۱۲شهید نیز در همین مدت پرداخت شد خاطرنشان کرد: مرخصی استحقاقی و عملیاتی شهدا در سال ۹۶ نیز پرداخت شد.

وی گفت: در بحث معافیت مالیاتی نیز برای حمایت از این خانواده ها گام هایی برداشته ایم.

محمودی ادامه داد: ۶۴۶ جانباز، ۱۸ آزاده، ۲۳۷ جانباز شاغل و ۵۰ خانواده شهید در سازمان جهاد کشاورزی حضوردارند.

سید کمال دولتخواه نیز گفت:بنیاد شهید در برگزاری یادواره ها نگاه معرفتی دارد.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران کهگیلویه افزود: در حوزه اشتغال تلاشهای زیادی انجام شده است و درحوزه آموزش عالی و بهداشت نیز نگذاشتیم حق این خانواده ها ضایع گردد.

وی گفت: درسال ۹۶ بیش از ۳۵۰ سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران انجام شده است.

این مسئول ادامه داد:رویکرد بنیاد شهید رویکرد فرهنگی است و تقویت آن در اولویت است.

وی گفت: انتظار است که مشکل کارورزان معرفی شده بنیاد شهید کهگیلویه نیز در جهادکشاورزی رسیدگی و برطرف شود.

رییس اداره بنیادشهید کهگیلویه افزود: جانبازان و ایثارگران سرمایه های بی بدیل هستند و باید ضمن حفظ شان خود پا به پای سایر افراد جامعه برای ساختن ایران اسلامی تلاش نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار