محسن نریمان صبح امروز در حکمی «صفر شاسفند» را به سمت مشاور اجرائی و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد.
کد خبر: ۶۲۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 24 June 2018

به گزارش تابناک تبریز، محسن نریمان صبح امروز در حکمی «صفر شاسفند» را به سمت مشاور اجرائی و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد.
محسن نریمان در این حکم آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اجرایی و قائم مقام اینجانب منصوب می شوید.
در بخش دیگری از حکم صادره، آمده است: لازم است با شناخت ژرف از منطقه آزاد ارس، آگاهی از پتانسیل های بی القوه، وضعیت صنعتی و گردشگری منطقه، بهره گیری از ظرفیت های موجود و هم اندیشی با نخبگان و پژوهشگران با انگیزه و جلب مساعدت همکاران مخلص، دلسوز و پاکدست، نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی برای بهبود امور و تحقق اهداف سازمان به ویژه در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی و رونق صادرات با تدوین برنامه ریزی و با رعایت قوانین، مقررات و منشور اخلاقی برای نیل به سوی سازمان پویا، کارآمد و پاسخگو در برابر سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدام بالنده معمول فرمایند.
صفر شاسفند متولد 1342 در ماکوست و دکترای صنایع، سیستم و بهره وری را در دانشگاه علم و صنعت به پایان برده است. وی فوق لیسانس مدیریت کسب و کار را نیز از دانشگاه کالگری کانادا کسب کرده است.
انتخاب به عنوان چهره ماندگار پتروشیمی در یکصدمین سالگرد تاسیس شرکت نفت و چهره ماندگار فنی و نگهداری کشور در سال 1391 از جمله افتخارات صفر شاسفند است.
ازجمله سوابق کاری قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس می توان به معاونت مجتمع پتروشیمی و مشاورعالی مدیرعامل در امور اجرایی پتروشیمی تبریز، عضویت در هیات مدیره انجمن ملی نگهداری و تعمیرات ایران و عضویت در کمیته راهبری فنی و مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :