استاندار آذربایجان ‌شرقی:
استاندار آذربایجان ‌شرقی، برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز و پخش مستقیم این بازی‌ها را فرصت مغتنمی برای معرفی رویداد تبریز 2018 و قابلیت‌های این شهر عنوان کرد و گفت: در این راستا باید از همه توان و امکانات استفاده کرد.
کد خبر: ۶۲۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 24 June 2018

مجید خدابخش در نشست ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی تبریز 2018، با اشاره به اعتبارات مصوب این رویداد، اظهار داشت: برگزاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی در تبریز یکی از مصوبات این رویداد بود که وزارت ورزش بخشی از اعتبارات این مسابقات را متعهد شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز با حضور 18 تیم، بر استفاده از ظرفیت تبلیغی این مسابقات در راستای معرفی رویداد تبریز 2018 تأکید کرد و گفت: دو سالن برای برگزاری این مسابقات استانداردسازی شده و این مسابقات یک سرمایه‌گذاری بزرگ و ماندگار برای تبریز خواهد بود.

خدابخش، با تأکید بر اهمیت توسعه گردشگری ورزشی در استان، ادامه داد: حضور 470 میهمان خارجی در این مسابقات، فرصت خوبی برای تبلیغ قابلیت‌های تبریز در سطح بین‌المللی و جذب گردشگران خارجی است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در برگزاری مسابقات ورزشی، گفت: هراندازه مشارکت مردمی و حضور سازمان‌های مردم‌نهاد برای برگزاری مسابقات بیشتر باشد، موجب بالا رفتن سطح مسابقات خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :