کد خبر: ۶۲۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 01 July 2018

 به گزارش تابناک تبریز، فرج محمد قلیزاده عضو شورای شهر تبریز امروز در فضای مجازی مطلبی را به شرح زیر منتشر کرد:

حدود پنج ماه قبل در صحن شورا و بعدها در چند مصاحبه با صراحت کامل اعلام خطر کردم، و در عین حال گفتم که با تدبیر و هماهنگی می‌توان جلو خطر را گرفت، اما متاسفانه گوش شنوایی پیدا نشد. جلسه قبل شورای شهر (در تاریخ ۲/۴/۹۷)لایحه متمم بودجه ۹۶مطرح شد. اعداد و ارقام بسیار نگران کننده بود. با مشاهده علایم بالینی خطرناک، بار دیگر نیز به منظور انجام وظیفه نمایندگی، بخشی بسیار اندک از اعداد و ارقام منعکس در لایحه متمم بودجه را در معرض دید نخبگان، فعالان سیاسی و اجتماعی،اصحاب رسانه و. ...قرار می‌دهم، به این امید که با لمس خطر و احساس مسوولیت و البته قبل از وقوع خطر، در جستجوی راه حل باشیم:

کسری 600 میلیارد تومانی بودجه شهرداری تبریز

بودجه سال ۹۶ حدود 23 درصد کسری دارد، به عبارت دیگر با 600 میلیارد تومان کسری مواجه هستیم.

دو و نیم درصد بودجه جاری افزایش نشان می‌دهد! یعنی با آن که 600 میلیارد کسری بوده، با فرض تحقق صد در صد بودجه، دو و نیم درصد هم بیش از آن خرج شده است.؟!؟

حدود ۴۳ درصد بودجه عمرانی کاهش نشان می‌دهد. از این مبلغ ۵۶ میلیارد تومان مربوط به حوزه مدیریت بحران می‌باشد. به عبارت دیگر، اهمیت و ضرورت تامین بودجه جاری، بیشتر از مدیریت بحران بوده است ؟!

همچنین تامین هزینه‌های سنگین تیم‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و... مهم‌تر از هزینه‌های زیر ساختی شهر بوده است. !؟!

راستی -الحمدلله -گویا امروز هم سرمربی تیم فوتبال شهرداری انتخاب شد.

در سه ماه گذشته نیز درآمد نقدی شهرداری حقوق کارکنان شهرداری را کفاف نمی‌کند.

 

آژانس‌های مسافرتی به دلیل بدحسابی شهرداری تبریز، بدون پرداخت بهاء، بلیط صادر نمی‌کنند

اصفهان برای صائب تبریزی ما مراسم بزرگداشت گرفته و از مدیران شهر تبریز هم دعوت کرده، امروز با جناب دکتر اکبرنژاد صحبت می‌کردیم، ایشان فرمودند، پول تهیه بلیط به اصفهان برای چند نفر تامین نشده، آژانس‌های مسافرتی نیز به دلیل بدحسابی، بدون پرداخت بهاء، بلیط صادر نمی‌کنند.

بر اساس شنیده‌ها شهرداری تبریز در هفته جاری، با هزینه گزاف(حدود 600 میلیون تومان) مسابقه یک روزه شطرنج برگزار می‌کند.

آیا گوش شنوایی هست؟

نگارنده: فرج محمد قلیزاده عضو شورای شهر تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار