اعتراف شهردار به بحران موجود در شهرداری تبریز
شهردار تبریز با بیان اینکه آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است، گفت: تاکنون یک نفر هم از این تعداد اخراج نشده‌اند و تا پایان مدیریت بنده اخراج نخواهند شد که امیدواریم در بحران موجود، دست در دست هم داده و بتوانیم کلانشهر تبریز را آبادتر کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 05 July 2018

به گزارش تابناک تبریز از شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر تبریز اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های شهری در اولویت بودجه سال 97 قرار داشته و مبالغ قابل توجهی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی افزود: زیرساخت‌های شهری نیاز مبرم مردم شهر است که در این زمینه سه ایستگاه آتش‌نشانی در کلانشهر تبریز احداث و به شهروندان عزیز تبریزی اهدا شده است.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه در طی هفت ماه گذشته پروژه‌های مختلف عمرانی در این کلانشهر در حال اجراست، اظهار کرد: در روزهای آینده سه پارک محله‌ای به پارک‌های تازه احداث شده اضافه می‌شود که با احداث این پارک‌ها، تعداد پارک های محله ای به هشت پارک افزوده شده است و همچنین چندین پروژه مسیرگشایی نیز در شهر در حال انجام است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هیچ پروژه عمرانی در شهر تعطیل نیست، ادامه داد: با وجود رکود اقتصادی در جامعه، شهرداری تبریز تاکنون با مدیریت صحیح شهرداران مناطق و همچنین پرسنل شهرداری با هیچ مشکل مالی روبه‌رو نبوده و کارها به خوبی در حال انجام است.

شهین‌باهر در ادامه با بیان اینکه آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است، گفت: تاکنون یک نفر هم از این تعداد اخراج نشده‌اند و تا پایان مدیریت بنده اخراج نخواهند شد که امیدواریم در بحران موجود، دست در دست هم داده و بتوانیم کلانشهر تبریز را آبادتر کنیم.

وی با بیان اینکه شهروندان تبریزی طعم نتایج برنامه‌های میان مدت و بلندمدت شهرداری را در سال‌های آتی خواهند چشید، ادامه داد: در حال حاضر شهرداری در حال جراحی بافت فرسوده شهری است که در این راستا دو و نیم هکتار از اراضی چوخورلار در حال تملک است که از این نظر شهرداری در میان سایر شهرهای کشور قام بزرگی برداشته است.

شهین باهر ادامه داد: امیدواریم تا پایان شورای پنجم شهر تبریز قسمت اعظمی از بافت فرسوده و حاشیه نشینی اصلاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار