نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان قوه قضاییه باید پشت پرده خرید و فروش شمار زیادی سکه توسط برخی افراد خاص را روشن و شفاف برای مردم بیان کنند.
کد خبر: ۶۲۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 11 July 2018

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان قوه قضاییه باید پشت پرده خرید و فروش شمار زیادی سکه توسط برخی افراد خاص را روشن و شفاف برای مردم بیان کنند.

به گزارش  مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع نمازگزاران مسجد روستای «گنبد چای» زادگاه شهید سهرابلویی که پس از ۳۲ سال پیکر وی به آغوش خانواده بازگشت، گفت: دیروز شاهد تشییع جنازه شهیدی بودیم که ۳۲ سال پیش برای این نظام و مردم با دست بسته به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پیام شهید سهرابلویی پیروی از ولایت فقیه است، گفت: هرچه پیروزی و موفقیت و عزت و سربلندی در این کشور رقم خورده به یمن تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه هرچه ضعف و اشکال وجود دارد در نتیجه دوری از ولایت فقیه است، گفت: باید برای اعتلای دین و برای آنکه پرچم اهل بیت بالا باشد، پیروی از ولایت فقیه مدنظر قرارگیرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب طی ۴۰ سال گذشته موفق بوده و تمام موفقیت‌ها نیز در حوزه دین و قرآن و آنچه عمل کرده ایم بوده است، گفت: پیام شهدا اعتلای پرچم دین خدا است.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه جوانان ما در سوریه جنگیدند تا جگر حمزه‌های انقلاب را در تهران از سینه بیرون نکشند، گفت: در لبنان و یمن پیروز میدان بودیم چراکه این حرکت و ایستادگی‌ها سربازی بنام سهرابلویی دارد که برای نظام و مردم جان می‌دهند و حججی‌هایی دارد که در سوریه قطعه قطعه شدند تا ارزش‌های این نظام زنده بماند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سربازان و مسئولان فداکار بسیاری دارد، اما اندک انسان‌هایی هم وجود دارند که به ملت خیانت و به آمریکا خدمت می‌کنند، گفت: نمونه بارز آن شخصی است که ۲ تن سکه را درست در زمانی که به مبارزه اقتصادی رفته ایم خریداری می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غواصانی که با دست بسته زنده به گور شدند و شهدای حرمی که رفتند و شهید شدند قدم برداشتند تا با رانت خواری و فامیل بازی در جمهوری اسلامی ایران مبارزه شود، گفت: ملت بزرگ ایران باید کاملا هشدار شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه هر جا انسان‌های سالم و الهی انتخاب شدند نتیجه اش را دیدیم، گفت: مسئولی که اول به فکر خود و نزدیکان خود است متعهد نیست.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب، انقلاب قدرتمندی است که اگر همه در برابر آن بایستند ملت ایران که با حیثیت‌ترین مردم در طول تاریخ بوده اند انقلاب را مانند انگشتری نگه می‌دارند، گفت: یک سرسوزن خطر برای کشور وجود ندارد چراکه مردم پای آن هستند و اگر کشور را به وحدت و همدلی توصیه می‌کنم به پاس ایستادگی و صداقت این مردم است.

وی خطاب به نمازگزاران با بیان اینکه فکر نکنید در کشوری مثل ایران که چند نفر محدود به انحراف رفته اند، انقلاب از بین می‌رود، گفت: در تمام دوران انسان‌هایی وجود داشته اند که از اهداف اصلی و ارزش‌ها فاصله گرفته اند، اما رهبری محکم و استوار و قرآن و پشتوانه اعتقادی محکمی داریم که ارزش‌های ما را حفظ می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم محکم ایستادگی کرده اند و علیرغم تمام توطئه‌ها کسی نتوانسته خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند، گفت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران مردم بوده اند و به طور حتم این مردم در برابر اشراف زاده‌ها و سکه اندوز‌ها خواهند ایستاد و آمریکا و یاران داخلی او هدف خشم ملت بزرگ ایران خواهند بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا توان داریم به پای مردم و مطالبات آن‌ها ایستاده ایم و از هیچ کس ابایی نداریم، تاکید کرد: ما بر اصول خود محکم ایستاده ایم و همراه با مردم از مسئولین قوه قضاییه می‌خواهیم شفاف و روشن پشت پرده‌های خرید سکه‌ها را به مردم بگویند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: از رئیس جمهور درخواست کرده ایم برای عملیات اقتصادی و بهبود زندگی و معیشت مردم برنامه ارائه دهد و محکم در حمایت از رئیس جمهور ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه حتی همه کسانی که به رئیس جمهور فعلی رای نداده اند نیز از وی محکم حمایت می‌کنند تا ضمن ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا، آرامش و امنیت اقتصادی برای مردم به ارمغان آید، گفت: درخصوص وزراء نیز رئیس جمهور باید به صلاح کشور عمل کند کمااینکه ما هیچ تکلیفی برای وی تعیین نمی‌کنیم.

وی بابیان اینکه فرصت می‌دهیم و حمایت می‌کنیم و درصورتی که شاهد عدم تحقق انتظارات بحق مردم باشیم، توضیح می‌خواهیم، گفت: در این برهه ضمن همدلی و وحدت، دولت باید با تمام قواء از مردم حمایت کند.

وی بابیان اینکه با تمام قوا ایستاده ایم و از خون شهدا دفاع می‌کنیم، گفت: امروز نباید هرکس توانست فرزند و نزدیکان خود را به کار گمارد و مردم محروم که دستشان به جایی نمی‌رسد با دغدغه بیکاری فرزندانشان روزگار سپری کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه هرگونه سیاه نمایی در کشور که انقلاب و خون شهیدان را تضعیف کرده و اعتقاد مردم را کاهش دهد خیانت به کشور است، گفت: این کشور ۸۰ میلیون انسان مخلص دارد.

وی با بیان اینکه این کشور رهبری دارد که با تمام توان، پای این مردم ایستاده و به سادگی همان مردم محروم زندگی می‌کند، اظهار داشت: باید از مجلس و دولت و قوه قضاییه مطالبه کنیم تا با کار جهادی پاسخگوی مردم باشند.

حاجی بابایی تاکید کرد: مردم باید هوشیار بوده و در این عرصه سیاه نمایی و تبلیغات منفی و ایجاد ناامیدی در مردم، در نقد‌ها هوشیارانه عمل کنند تا ابزار ضد انقلاب‌ها و عامل نفوذ آن‌ها نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار