استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
استاندار آذربایجان شرقی بر گسترش خدمات الکترونیک و برون‌سپاری خدمات در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: سازمان‌های حمایتی می‌توانند با سرمایه‌گذاری اندک در حوزه پیشگیری از مخاطرات، از هزینه‌های گزافی که بعد از وقوع حوادث تحمیل می‌شود جلوگیری کنند.
کد خبر: ۶۳۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 15 July 2018

مجید خدابخش در دیدار با مدیران بهزیستی و تأمین اجتماعی استان به مناسبت 25 تیر، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، اظهار داشت: خدمات متنوع و متعددی که در زندگی سنتی، خانواده‌ها عهده‌دار آن بودند در زندگی مدرن و صنعتی به سازمان‌های حمایتی واگذار شده و این سازمان‌ها به یکی از اقتضائات زندگی در دنیای کنونی تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد 4500 میلیارد تومان اعتبار در قالب‌های مختلف از سوی سازمان‌های بهزیستی، تأمین اجتماعی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: برای اثرگذاری این هزینه‌ها باید مسائل این حوزه به صورت برنامه‌ریزی‌شده مدیریت شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین در این حوزه را مورد تأکید قرار داد و گفت: سازمان‌های حمایتی نظیر بهزیستی و تأمین اجتماعی باید به جای ارائه خدمات مستقیم، سیاست‌گذار باشند و خدمات خود را از طریق بخش خصوصی به مخاطبان خود ارائه کنند.

وی استفاده از ابزارها و امکانات الکترونیک در این حوزه را نیز ضروری خواند و گفت: استفاده از امکانات الکترونیک و ثبت سوابق مراجعان به صورت الکترونیکی است فرصت خوبی است که علاوه بر تسهیل در ارائه خدمات، موجب کاهش فساد و رضایت‌مندی مردم نیز می‌شود.

خدابخش همچنین با اشاره به تجربیات روز دنیا در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، اظهار داشت: بهزیستی و تأمین اجتماعی می‌توانند با یک سرمایه‌گذاری اندک در حوزه پیشگیری از مخاطرات، از هزینه‌های گزافی که بعد از وقوع حوادث تحمیل می‌شود جلوگیری کنند.

مدیران کل بهزیستی و تأمین اجتماعی و مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد یک سال گذشته سازمان متبوع خود ارائه کردند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :