️ به گزارش تابناک تبریز، رسول خطیبی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:واقعاً برای این آقایانی ک به فوتبال آذربایجان توهین میکنند متاسفم!
کد خبر: ۶۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 17 July 2018

️ به گزارش تابناک تبریز، رسول خطیبی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:واقعاً برای این آقایانی ک به فوتبال آذربایجان توهین میکنند متاسفم!
خطیبی ادامه داد:نمی‌دانم ارزش گذاری ۵۰۰ میلیون تومانی برای نگین فوتبال آذربایجان از کجا به ذهن این آقایان رسیده است؟ مگر می شود برای قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان این‌گونه بی احترامی کرد؟ وقتی شنیدم که برای در اختیار گرفتن سبزقباهای تبریز مبلغ تحقیر آمیز ۵۰۰ میلیون تومانی را پیشنهاد داده اند، متاسف شدم. تأسفی که با ورود غیرفوتبالی ها به ورزش آذربایجان هر روز ابعاد بیشتر و گسترده تری پیدا می کند.

 مالک جوان باشگاه ماشین سازی تبریز افزود:بنده به عنوان یک هوادار فوتبال آذربایجان برای خدمت به فوتبال شهر و دیارم آستین بالا زده ام و اصلأ بحث مالکیت و این حرف ها نیست. عشق به فوتبال دیارم باعث شده تا همه ی توانم را برای خدمتگزاری به تیم ماشین سازی در طبق اخلاص بگذارم و مثل یک خادم در خدمت فوتبال شهرم باشم. برهمین اساس،
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با قدرت خود را آماده رقابت های لیگ دسته اول کشور می‌کند و مطمئن هستم با کادرفنی و بازیکنان شایسته ای که جذب شده است، فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت.

 خطیبی با اشاره به تماس تلفنی امام جمعه تبریز گفت: جا دارد همینجا از سیدمحبوب آذربایجان، دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز تشکر و قدردانی کنم که تلفنی پیگیر مسائلی ورزشی استان و به ویژه فوتبال بودند که مایه دلگرمی اهالی ورزش وجامعه ورزشی استان است.

,

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار