وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی ، رئیس دانشگاه یاسوج را به عنوان «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب کرد.
کد خبر: ۶۳۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 17 July 2018

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی ، رئیس دانشگاه یاسوج را به عنوان «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی ، رئیس دانشگاه یاسوج را به عنوان «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب کرد.
در متن حکم غلامی خطاب به رئیس دانشگاه یاسوج آمده است: «با عنایت به مراتب دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و استناد به بند ۲-۴ ماده ۱ اساسنامه مصوب ۲۳ خرداد ۱۳۹۷و نیز پیرو تفاهم‌نامه منعقد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت کشور، به موجب این حکم، به مدت دو سال به سمت «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» منصوب می‌شوید.

مأموریت‌های واحد‌های استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه به شرح زیر است:

تشکیل کارگروه‌های علمی بر اساس اولویت مسائل استانی

تهیه گزارش‌های مسئله‌شناسانه و سیاست‌محور درباره مسائل توسعه پایدار در سطح استان (در موضوعات کارگروه‌ها)

تهیه گزارش در موردمسائل مهم استانی

شناسایی و شبکه‌سازی نخبگان و متخصصان استانی بر اساس کارگروه‌های علمی

توصیه‌های سیاست‌محور کاربردی درباره مسائل استانی به مراجع ذی‌صلاح استانی

تعامل با دستگاه‌های ذی‌نفع و ذی‌ربط طرف تفاهم

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نخبگان و دانشگاهیان و مردم فرهیخته استان در تحقق اهداف شبکه جامعه و دانشگاه، به ویژه ارتقای گفت‌وگوی ملی برای حل مسائل استان، موفق باشید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار