حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: توجه به موضوع بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی باید در قالب گفتمانی عمومی ناهنجاری های اجتماعی را کاهش دهد.
کد خبر: ۶۴۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 07 August 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جهان نوین و مدرنیته امروزی بنیان‌های اعتقادی و اخلاقی فرهنگ‌های غنی را هدف قرار داده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف رویه منحط جاری در غرب، سیاست حفظ و تثبیت نهاد مقدس خانواده را بشدت دنبال می کند تا جامعه ای سالم بر اساس سبک زندگی ایرانی، اسلامی برای مردم فراهم کند.

امام جمعه تبریز ترویج سبک زندگی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده را با اهمیت دانست و افزود: خطبه های آغازین هر نمازجمعه تبریز به غیر از مناسبت های خاص به موضوع خانواده اختصاص دارد که در آن مباحث متعددی مطرح و یادآوری میشود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر نقش بسیار مهم بانوان در مدیریت خانواده تصریح کرد: خاستگاه فرزندان موفق خانواده هایی است،که در آن مادران از موضع عاطفی، عشق و محبت به ابعاد مختلف نظام خانواده توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به اینکه ۵ دقیقه اول خطبه های نماز جمعه تبریز به موضوع محیط زیست اختصاص دارد، گفت: شعار نه به پلاستیک، مبحث بسیار حیاتی اصلاح الگوی مصرف در بخش انرژی و آب و مسائل زیست محیطی بخشی از خطبه های نماز جمعه را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :