بازی کردن با استقلال در ورزشگاه آزادی کار سختی است
کد خبر: ۶۴۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 07 August 2018

مسعود شجاعی که چند روزی است به عضویت باشگاه تراکتورسازی در آمده و در لیگ هجدهم پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد، درباره حضورش در تبریز و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

من از بین گزینه های زیادی که داشتم با مشورت هایی که انجام دادم، تراکتور را انتخاب کردم و تصمیمم این شد که به سرخ های تبریز بپیوندم. برای این انتخاب دلایل زیادی داشتم که شاید در این فضا نتوانم همه شان را بگویم. یکسری دلایل شخصی داشتم ولی در نهایت فکر می کنم الان که اینجا هستم تصمیم درستی گرفتم و از این تصمیم خوشحالم. امیدوارم همه چیز تا آخر خوب پیش برود و بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم.

 

یکی از دلایلی که باعث شد به تراکتورسازی بپیوندم، شور و هیجان و حرارتی بود که هواداران تراکتورسازی دارند. آنها در فرودگاه و تمرین استقبال بی نظیری از من و اشکان دژاگه داشتند که فراموش نشدنی بود. این استقبال ما را راغب می کند که اینجا بمانیم و برای موفقیت تراکتورسازی بجنگیم. من در طول دوران ورزشی ام هرگز چنین استقبالی را ندیده بودم و در کمتر ورزشگاهی این اتفاقات می افتد. حالا باید با تعصب بجنگیم و جواب محبت این هواداران عزیز را بدهیم.

 

بازی اول تراکتورسازی را متاسفانه نتوانستم تماشا کنم اما بازی دوم را دیدم. من یک خواهش از هواداران دارم و آن هم این است که صبور باشیم. در یک تورنمنت کوتاه مدت نیستیم و در لیگ قرار داریم. مسابقاتی که یکسال طول می کشد و فراز و نشیب های زیادی دارد. ما با یک باخت دلسرد نمی شویم و الان هم اول فصل است.

 

فکر می کنم با توجه به شرایطی که داشتیم، دو امتیاز هم بد نیست. تیم ما احتیاج به زمان دارد تا هماهنگی پدید بیاید. باید صبور باشیم تا تیم قدرتمندی را بسازیم و همانی شویم که هواداران انتظارش را دارند. ما می توانیم موفق شویم اما باید دست به دست هم بدهیم تا این مهم حاصل شود.

 

بازی با استقلال خیلی سخت است. بازی کردن در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاچیان پرتعداد استقلال بسیار دشوار است. البته هیچ مسابقه ای ساده نیست و مقابل استقلال و پرسپولیس کار سخت تر می شود. ما نیز تیم جوان و خوبی داریم. نکته مثبتی که نباید از آن غافل شویم، الان تیم پخته تر و کامل تری هستیم. با این حال دلم روشن است که بتوانیم نتیجه بگیریم. قطعا در بازی این هفته نیز هر تیمی باهوش تر باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، نتیجه خوبی می گیرد.

 

مجموعه تراکتورسازی در حال حاضر یک پروژه جدید است. مدیریت،کادرفنی و بازیکنان اکثرا جدید هستند. من نمی خواهم هواداران را ناامید کنم اما فکر می کنم از حالا درباره قهرمانی صحبت کردن درست نیست. ما برای بهتر شدن تلاش می کنیم اما مجموعه ای که جدید ایجاد شده، برای موفقیت بزرگ نباید عجول باشد. باید صبر داشته باشیم و یواش یواش چیزی که می خواهیم را به دست آوریم.
تجربه ام در فوتبال می گوید مجموعه هایی که جدید شکل می گیرند، نمی توانند زود به موفقیت بزرگ برسند. ما تلاش می کنیم و نگاهمان هم به قهرمانی است اما اگر این اتفاق نیفتاد هم تعجب نکید. قطعا آقای زنوزی و مسئولان باشگاه حرف شان قهرمانی است وهدف هم همین است اما به نظر من همین که امسال جزو 3 تیم برتر هم باشیم، برای تراکتورسازی قهرمانی است. با این حال هیچ بازیکنی از قهرمانی بدش نمی آید و برای آن می جنگیم.

 

شجاعی در پایان این گفت وگو به زبان ترکی گفت: یاشاسین تیراختور، یاشاسین آذربایجان.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار