در هفته سوم لیگ برتر در حساس ترین دیدار هفته تراکتورسازی مهمان استقلال تهران است.
کد خبر: ۶۴۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 09 August 2018

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال لیگ هجدهم باشد یکی از حساس ترین تقابل های  تراکتورسازی و استقلال تهران را  شاهد خواهیم بود.چرا که برخی تیم‌ها با جذب بازیکنان جدید خودشان را تقویت کرده‌اند و با ورود بازیکنان خارجی استقلال و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تراکتورسازی باید منتظر تقابل جذاب این دو تیم در روز جمعه باشیم.

 

دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر در حالی گذشته است که دو تیم پرطرفداران کشورمان استقلال و تراکتورسازی با سرمربیان خارجی خودشان "وینفرد شفر" و "جان توشاک" هنوز نتوانسته اند طعم برد را در لیگ هجدهم بچشند. هر دو تیم در دو بازی ابتدایی مقابل حریفان خود به تساوی رسیده اند و در بازی فردا قصد دارند با تمانی ستارگان خود برای سه امتیاز دیدار جدال سختی را داشته باشند.

آن‌ها در ۲۰ تقابل مقابل استقلال در لیگ برتر، ۸ برد بدست آورده‌اند. استقلالی‌ها هم ۵ برد مقابل تراکتورسازی داشته‌اند و ۷ بازی دو تیم هم به تساوی انجامیده است. در این ۲۰ بازی تراکتورسازی ۲۷ گل به استقلال زده است که به طور میانگین ۱،۳۵ گل زده در هر بازی می‌شود. استقلالی‌ها هم در این ۲۰ بازی ۲۴ گل به تراکتورسازی زده‌اند که ۱،۲ گل زده در هر بازی می‌شود.

 به نظر میرسد توشاک همچنان که در ریال مادرید توانست با ستارگان آن روز های فوتبال دنیا به قهرمانی لالیگا برسد، تجربه لازم جهت کار با ستارگان امروز تراکتور داشته باشد. تراکتور با دژآگه و شجاعی و دو مهاجم خارجی خود میتواند به حمایت هواداران به قهرمانی لیگ برسند به شرطی که این تیم از لحاظ روحی کنترل شود و فشاری روی تیم نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار