رئیس هیات گلف استان آذربایجان شرقی خبر داد:
تقی پور با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی اُپن وودبال برای اولین بار در کشور گفت: شهر تبریز پتانسیل توسعه ورزش گلف و رشته های زیر مجموعه آن را داراست .
کد خبر: ۶۴۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 13 August 2018

به گزارش تابناک تبریز، عصر امروز شنبه بیستم مردادماه اولین نشست هماهنگی مسابقات وودبال اوپن بین المللی با حضور منتقمی رئیس فدراسیون گلف کشور ، تقی پور رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی و ستوده نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس ادراه کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار شد.

منتقمی در این جلسه گفت: فدراسیون گلف از نحوه برگزاری مسابقات وودبال اوپن بین المللی در شهر تبریز با علم برسوابق اجرایی استان هیچ دغدغه خاطری ندارد و ابراز امیدواری کرد که یکی از بهترین و بیاد ماندنی ترین مسابقات وودبال در سطح بین الملل را در شهر تبریز شاهد خواهیم بود.

تقی پور در این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی اُپن وودبال برای اولین بار در کشور گفت: شهر تبریز پتانسیل توسعه ورزش گلف و رشته های زیر مجموعه آن را داراست .


وی افزود : شهریور ماه سال جاری شاهد مسابقات بین المللی اپن وودبال در شهر تاریخی تبریز بمناسبت رویداد تبریز 2018 خواهیم بود که از کشورهای مختلف جهت شرکت در این تورنمنت بین المللی در پایتخت گردشگری کشور های اسلامی حضور خواهند یافت.

ستوده نژاد معاون ورزشی ادراره کل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه جلسه آمادگی کامل استان را برای برگزاری این مسابقات در شهر زیبای تبریز اعلام کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی دارد تا در راستای نشان دادن زیبایی ها، فرهنگ و تمدن کالان شهر تبریز علی الخصوص با توجه به مصادف بودن با برنامه تبریز 2018 تمامی مسابقات بین المللی را در این شهر میزبانی نماید.

وی خاطر نشان کرد کمیته استانی برگزاری این دوره از مسابقات تشکیل و از امروز تمامی موارد لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات در نظر گرفته می شود.

وی همچنین افزود: با برگزاری این مسابقات به نحو احسن تلاش خواهیم کرد این مسابقات را به نام شهر تبریز در تقویم جهانی این رشته جای دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار