نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دشمن با بزرگنمایی آثار تحریم ها آینده کشور را در چشم مردم و جوانان مأیوس کننده جلوه میدهد
کد خبر: ۶۴۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 15 August 2018

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در بیست و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اقتصادی از دغدغه های اصلی امروز کشور است، گفت: امروزه دشمنان نظام با همکاری هم به خاکریزهای اعتقادی حمله و  هجمه وارد میکنند که این حمله بر خلاف تهاجم نظامی آرام و بی سر و صداست و فرهنگ جامعه را دگرگون میکند.

امام جمعه تبریز با اشاره ای به لزوم دغدغه مند بودن آحاد جامعه در زمینه فرهنگی گفت: یکی از مصادیق این تهاجم، مأیوس کردن جوانان نسبت به آینده کشور است و یکی دیگر نیز ایجاد اختلاف بین برادران اهل تشیع و تسنن و همچنین ایجاد اختلاف در بین اقوام است.

وی گفت: مواد مخدری که امروز در جامعه می بینیم، مسأله عادی نیست، پشتوانه سیاسی دارد، برای اینکه جوانان ما را از بین ببرند، متأسفانه امروزه رشد اعتیاد حتی بین بانوان بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره ای به ترفند دشمن نسبت به ناامیدسازی مردم گفت: این دشمنان در پی ترویج فساد، مد و مدگرایی در جامعه هستند، از سویی قبح کارهای خلاف را از بین می برند اما آنچه می تواند ما را در مقابل این هجمه نگه دارد گسترش فعالیت های فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: این نوع جشنواره ها باید محتوای قوی داشته باشند، قطعاً برای مبارزه با فرهنگ دشمنان بسیار موثر است و باید به برکات جوانان در راستای فرهنگی رشد داشته باشیم.

امام جمعه تبریز با اشاره ای به نقش موثر جوانان در عرصه های مختلف گفت: موفقیت های کشورمان را مدیون این جوانان هستیم که باید در راستای رشد فعالیت های فرهنگی در میان این قشر تلاش کنیم که از جمله آن ها تلاش در امور فرهنگی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: تنها خوب خواندن، آشنایی با مفاهیم قرآن و حفظ آن کفایت نمی کند بلکه باید قرآن را عمل کنیم.

وی با اشاره ای به دغدغه اقتصادی کشور نیز گفت: دشمن سعی می کند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و القای بدی از آینده کشور داشته باشد و وضعیت بد اقتصادی را به تحریم های ایالات متحده علیه ایران گره بزند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز آمریکا در بحث برجام و در بحث بعد از برجام بین کشورهای متحد خود تنها است و هیچ کدام از کشورهای متحد، این روش آمریکا را نمی پسندند و تمامی این تلاش های دشمنان سبب می شود که در بحث اقتصادی و فرهنگی هوشیارتر باشیم./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :