مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از پیدا شدن کودک مورد آزار و اذیت توسط پدرش در محدوده خارج از شهر مرند خبر داد و گفت: کودک تحویل بهزیستی داده شده و هنوز پدر این کودک پیدا نشده است.
کد خبر: ۶۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 16 August 2018

محسن ارشدزاده اظهار کرد: کودک مرندی که فیلم ضرب و شتم آن توسط پدر در فضای مجازی پخش شده بود، امروز حوالی ساعت ۱۱ در محدوده خارج از شهر مرند پیدا شد.

وی افزود: طبق اطلاعات به دست آمده پدر این دختر زیر ۵ سال معتاد بوده و مادرش نیز طلاق گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: پدر از چند روز پیش تحت تعقیب بوده که خوشبختانه از طریق دوستان وی محل و مکان روزمره او شناسایی شد و در نهایت دختر کوچک به نام نازنین زهرا که در فیلم مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه کودک تحویل بهزیستی داده شده و ما نیز کارهای اداری آن را برای نگهداری موقت و انجام معاینات پزشک قانونی را در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهیم، افزود: هنوز شرایط کنونی و وضعیت کودک مشخص نیست ولی بهزیستی تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت کودک و تامین سلامت روح و جسم این کودک انجام خواهد داد.

ارشدزاده با ابراز گلایه از نشر اخبار در فضای مجازی بدون منبع گفت: مصاحبه با مادر یا نقل قول‌ها به نفع این کودکان نیست و تبعات منفی زیادی دارد از این‌رو مردم دقت لازم در این نوع اخبار داشته باشند.

وی توضیح داد: بنده به شخصه این فیلم در فصای مجازی را دیدم و حتی این فیلم توسط مردم ابتدا به بنده و همکاران جهت بررسی و صحت و سقم آن، ارسال شده بود.

گزارش فارس حاکی است، از شب گذشته فیلمی در فضای مجازی پخش شده است که در آن پدری کودک سه ساله خود را مورد آزار و شکنجه قرار می دهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :