دکتر محمد ایرجیان :
مسئول بسیج جامع پزشکی استان تشریح کرد: جامعه پزشکی پناهگاه نیازمندان بوده و با انجام کارهای خیر توانسته است گوشه از نیاز این ولی نعمتان انقلاب را رفع کند.
کد خبر: ۶۴۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 25 August 2018

دکتر محمد ایرجیان سخنرانی پیش از خطبه‌‌‌‌‌‌های نماز جمعه تبریز این هفته  تبریز بود. وی با تبریک عید قربان و گرامیداشت روز پزشک تقارن این دو روز را بسیار مهم دانست و تاکید کرد که پزشکان و جامعه پزشکی هم در زمان هشت سال دفاع مقدس و نیز امروز همگام با محور مقاومت با پا گذاشتن روی نفس اماره دوشادوش رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه حضور یافته و و با تقدیم شهدای بسیاری، دفاع جانانه‌‌ای از انقلاب کرد، ابراز داشت: این قشر از بسیج همواره درمانگر و تسکین‌‌کننده آلام و جراحات رزمندگان بود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی از برگزاری هشت بیمارستان صحرایی در سطح استان و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی تاکنون خبر داد و خاطرنشان ساخت: هفت مرحله از طرح جهادی، درمانی شهید رهنمون در مناطق محروم تبریز اجرا شده و در قالب پانزده تیم درمانی ۷ هزار و ۵۰۰ ویزیت عمومی و تخصصی ارائه گشته است.

مسئول بسیج جامع پزشکی استان تشریح کرد: جامعه پزشکی پناهگاه نیازمندان بوده و با انجام کارهای خیر توانسته است گوشه از نیاز این ولی نعمتان انقلاب را رفع کند.

ایرجیان ادغان داشت: متاسفانه امروز هم که اکثر بیمه شوندگان بیمه های درمانی با مشکلات عدیده که با عدم امکان دریافت خدمات رادیولوژی ازمایشگاهی تجهیزات پزشکی و بستری بیمارستانی مواجه شده اند به ویژه مردم نیازمند محروم ضرورت و توجه ویژه مسئولان کشوری و رئیس جمهور به وزارت خانه بهداشت ، مسئولین استانی امام جمعه محترم و مردمی ، استاندار محترم و مسئولین بهداشتی استانی دارد.

دکتر ایرجیان تصریح کرد: از طرفی متاسفانه مطالبات به حق اساتید پزشکان ، پرستاران ، پیراپزشکان و دندانپزشکان به موقع پرداخت نمی شود و باعث رنجش خاطر این طیف زحمتکش و دلسوز می شود که بعضا صدمه این عدم توجه به این قشر موثر و نخبه جامعه میشود.

وی ادامه داد:کار پزشکی بسیار خطیر است زیرا که با انسان اشرف مخلوقات روبرو می‌باشد . از این جهت است که  مطالبات و کارایی آنها را نباید تعطیل کرد .در برخی استان‌های همجوار می‌خواهند امروزه مطالبات پزشکان به صورت اوراق بهادار پرداخت نمایند ک این کار دور از ساحت پزشکان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :