نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز توجه ویژه ای به مناطق محروم و کم برخوردار دارد.
کد خبر: ۶۴۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 29 August 2018
 

به گزارش تابناک تبریز،  حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: باید در هفته دولت، دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را بازگو کنیم چراکه امروز تعداد دانشگاه ها و مدارس افزایش یافته و به تمامی روستاها در این استان برق رسانی، آبرسانی و گازرسانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی به مناطق محروم و کم برخوردار توجه ویژه ای شده است، تصریح کرد: احداث چنین پارک و زمین ورزشی در منطقه سجادیه شهرک طالقانی تبریز، یکی از مصادیق توجه به مناطق محروم و کم برخوردار است که باید بیش از پیش به مسئله رفاه و آسایش مردم در چنین مناطقی توجه ویژه ای صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این پارک چندمین پارک احداثی توسط مهندس شهین باهر است، ادامه داد: شهردار تبریز با همکاری اعضای شورای کلانشهر تبریز، دست به دست هم دادند تا در آبادی و توسعه این کلانشهر گام های بلندی بردارند و به مسئله حاشیه نشینی و مناطق محروم اهمیت می دهند که این مسئله قابل تقدیر و قدردانی است.

در ادامه این مراسم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی رسیدگی به محرومان است، اظهار کرد: رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار رضایت خداوند و خلق خدا را به همراه خواهد داشت که شهرداری تبریز امروز در راستای طرح بازآفرینی شهری و خدمت به شهروندان مناطق کم برخوردار قدم های خوبی را برداشته است.

جواد رحمتی در ادامه با بیان اینکه بیش از 400 هزار حاشیه نشین در کلانشهر تبریز زندگی می کنند، تصریح کرد: در ایام گذشته به مسئله حاشیه نشینی و بافت فرسوده در این کلانشهر توجه ای صورت نگرفته اما اکنون شهردار تبریز خدمات ارزنده ای در این مناطق صورت می دهد که این خدمات ستودنی و قابل تقدیر است.

گفتنی است، همچنین مراسم کلنگ زنی خیابان ۱۲ متری سجادیه و بهسازی و توسعه معابر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و فرماندار تبریز و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :