نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عشق ورزی و محبت به اعضای خانواده و همسران نسبت به هم بنیان خانواده را تحکیم می بخشد.
کد خبر: ۶۵۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 08 September 2018

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عشق ورزی و محبت به اعضای خانواده و همسران نسبت به هم بنیان خانواده را تحکیم می بخشد که این امر یکی از اصول اساسی سبک زندگی ایرانی و اسلامی است‌.

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم پیوندهای آسمانی و در جمع تعدادی از سادات مزدوج با بیان اینکه عشق ورزی زوجین به همدیگر پایه های یک زندگی موفق را محکم تر میکند، گفت: بیان عشق به همسر، رفتار و کردار کانون خانواده را گرم میکند و به قدری حائز اهمیت است که اجر و مزد آن را برابر با اعتکاف مسجد رسول الله در مدینه عنوان کرده اند.

امام جمعه تبریز افزود: تشکیل خانواده موفق در جامعه، تربیت نسلی را فراهم می آورد که آینده کشور در دست آنهاست و به همان میزان که فرزندی صالح از خانواده ای بیرون بیاید جامعه ای سالم خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای این آب و خاک را حاصل تربیت صالح در خانواده ایرانی و اسلامی دانست و گفت: فرزندان پاکباخته ایران عزیز از دامان مادرانی پاک طینت و سفره حلال پدران دست و دل پاک به جبهه های نبرد اعزام شدند و در دفاع از ناموس و وطن جان عزیزشان را فدا کردند.

وی با تاکید بر توجه به امور خانه و خانواده از سوی پدران و مادران شاغل تصریح کرد: توجه به امر تربیت آسیب های اجتماعی را کاهش و امید و نشاط اجتماعی را افزایش میدهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود روحانیت را نماد دین اسلام برشمرد و از آنها خواست در رفتار اجتماعی و خانوادگی الگوی مردم باشید./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار