کد خبر: ۶۵۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 10 September 2018

وزیر بهداشت و درمان باز هم با اظهارنظرهای جالبش حاشیه‌ساز شد. قاضی زاده هاشمی در آخرین اظهارات خود خطاب به مردم ایران گفته است: «همینی که هست، خودتان رای دادید؛ باید تحمل کنید!»

 به گزارش تابناک تبریز، همین چند روز پیش بود که اظهارنظری عجیب از سوی وزیر بهداشت یک بار دیگر تیتر یک رسانه‌ها شد. سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت که ید طولایی در جملات قصار دارد، در مراسم افتتاح اورژانس هوایی در نیشابور گفته بود: «دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگناهای خاص و زیادی دارد، فعلا مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رای داده‌اید، رییس‌جمهوری و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی‌خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلاً همین هستیم!»

مهر نوشت:قاضی‌زاده هاشمی این سخنان را در حالی بیان کرد که وضعیت معیشتی و اوضاع اقتصادی مردم در چندان ماه اخیر چندان تعریفی ندارد و طرح تحول سلامت به عنوان ویترین اصلی وزارت بهداشت، دچار چالش‌های در حوزه منابع شده که خروج از آن‌ها احتمالا چند سالی زمان می‌برد.

البته این اولین باری نبود که قاضی‌زاده هاشمی دهان به سخنان درشت گردانده و در گذشته نیز شاهد چنین رفتارهایی از جانب او بوده‌ایم. همین سال گذشته بود که وزیر بهداشت در جریان بازدیدی از شهرستان بدره در استان ایلام، ادبیات دور از شانی را به کار برد و در حضور تعدادی از مردم استان که نسبت به کمبود امکانات پزشکی و درمانی در شهرستان به وزیر بهداشت گلایه کردند، خطاب به فرماندار بدره که بر گلایه‌های مردم صحه گذاشته بود گفت که «خیلی غلط کردی‌...! اگر من بگذارم یک روز دیگر اینجا کار کنی.» این ویدئو همان موقع نیز در رسانه‌های داخلی ‌منتشر شد و منجر به واکنش‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار