دبیر تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان:
دبیر تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان گفت: برای برگزاری تور، حدوداً ۳ میلیارد تومان اعتبارات لازم است اما فعلا هیچ ریال اعتباری موجود نیست.
کد خبر: ۶۵۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 13 September 2018

ابراهیم فیروزی درباره مشکلات مالی و ارزی تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بیان کرد: برای برگزاری این تور و پرداخت جوایز دلاری آن حدودا ۳ میلیارد تومان پول نیاز داریم اما فعلا ریالی اعتبار برای برگزاری این تور موجود نیست و اگر نتوانیم اعتبارات لازم را تامین کنیم، این تور برگزار نمی‌شود. از طرفی زمان کمی هم پیش رو داریم و اگر هم بخواهیم با اعتبار کمتری تور را برگزار کنیم، درجه کیفی تور پایین می‌آید.

او ادامه داد: تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان به صورت نیمه حرفه‌ای برگزار می‌شود و ا گر ما بخواهیم با کیفیت پایین‌تری آن را برگزار کنیم، ممکن است سال دیگر تور ما را از نیمه حرفه‌ای به آماتور تنزل دهند. از این رو می‌توانیم یک سال آن را برگزار نکنیم تا سال آینده در همان درجه کیفی تور نیمه حرفه‌ای باشد.

فیروزی در پاسخ به این پرسش که امکان جذب اسپانسر وجود داشت یا خیر گفت: با توجه به اینکه صداوسیما امکان پوشش رویدادهایی را که به صورت حرکتی و در مسیر برگزار می‌شود ندارد از این رو هر اسپانسری هم که بخواهد بیاید، اولین حرفش پخش زنده است و ما این مشکل را داریم. اگر هم بخواهیم بدون اسپانسر برگزار کنیم که باید برای تامین ارز از ارز آزاد استفاده کنیم که هزینه آن بسیار بالا است و ارز دولتی به ما تخصیص داده نمی‌شود. از طرفی ما حتی برای تهیه اعتبارات ریالی هم مشکل داریم. ما قبلا یک آب معدنی را ۵۰۰ تومان می‌خریدیم اما الان باید هر بطری آب معدنی 2هزار تومان هزینه کنیم. از این رو مشکلات مالی و ارزی داریم. باید دید تا دو روز آینده می‌توان کاری انجام داد یا خیر اما فعلا که هیچ ریالی اعتبار موجود نیست.

او افزود: البته این را هم بگویم که کنسل شدن تور اتفاقی عادی در دوچرخه‌سواری است و در کشورهای دیگر هم این اتفاق افتاده که توری به دلیل مشکلات مالی یا اسپانسری یا موارد دیگر کنسل شده باشد. اما به نظرم اگر ما می‌خواهیم تورنمنتی برگزار کنیم، بهتر است که با کیفیت مناسب باشد.ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار