معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه امور را نمی‌توان از مرکز مدیریت کرد، گفت: در صورت تمرکززدایی از فساد گریبان‌گیر اداری کاسته می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 16 September 2018

رحیم شهرتی‌فر در آئین تودیع و معارفه رییس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مسائل و ظرفیت‌های متفاوتی در استان‌ها وجود دارد، گفت: از توانمندی‌های منطقه‌ای برای تقویت نظام بانکی باید استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی با توجه به پیشینه و بدنه اقتصادی، توان هم‌فکری در مسائل بانکی در سطح ملی را دارد، افزایش حدود اختیارات استان را خواستار شد.

وی بازبینی اختیارات شورای هماهنگی بانک‌های استان را ضروری دانست و گفت: نقش بانک ملی باید پررنگ‌تر شود.

شهرتی‌فر با اشاره به پیشینه فعالیت بانکی و شکل‌گیری بانک ملی در کشور، خاطرنشان کرد: در دوران مشروطه یکی از آرمان‌های روشن‌فکران و آزادی‌خواهان کشور، رهایی از استقراض خارجی بود و در نخستین جلسه شورای ملی پس از مشروطه موضوع تشکیل بانک ملی مطرح شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر خائنانی در قالب کارشناس، دولت را به خاطر شرایط موجود متهم می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست، گفت: جنگ روانی در کنار جنگ اقتصادی رویکرد دشمنان است و این در حالی است که با امیدآفرینی باید از گردنه‌های پر پیچ و خم عبور کنیم.

در این آئین از خدمات محمد سلطانی قدردانی و عادل غلامی به عنوان رییس جدید اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار