تیم ملی والیبال ایران در آغاز مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان برای بار دوم به مصاف بلغارستان می‌رود.
کد خبر: ۶۵۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 21 September 2018

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان توانست با کسب 4 پیروزی، یک شکست و 11 در جایگاه دوم گروه D قرار گرفت و راهی مرحله دوم شد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در این مرحله به ترتیب با بلغارستان، کانادا و آمریکا روبرو می شود که نخستین دیدار برای آنها مصافی تکراری با میزبان خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران که در مرحله اول عملکرد قابل قبولی داشت و حالا به فکر تداوم همان نتایج است، هرچند که کار شاگردان ایگور کولاکوویچ به مراتب سخت تر هم شده است.

نکته جالب توجه برای والیبال ایران این است که بلندقامتان ایران در کمتر از یک ماه گذشته با هر سه حریف مرحله دوم خود روبرو شده بودند و حالا تمام تیم های حاضر در این گروه با شناخت کامل نسبت به هم باید به مصاف هم بروند و همین امر کار آنها را بسیار سخت خواهد کرد.

بازیکنان ایران در تورنمنت 4 جانبه اسلوونی با آمریکا و کانادا بازی کردند و در مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان به مصاف بلغارستان رفتند.

برنامه بازی های ایران در مرحله دوم به شرح زیر است:

جمعه 30 شهریور: بلغارستان – ایران، ساعت 20:30 (وقت محلی)
شنبه 31 شهریور: ایران – کانادا، ساعت 17 (وقت محلی)
یکشنبه اول مهر: ایران – آمریکا، ساعت 17، (وقت محلی)

گروه بندی مرحله دوم مسابقات به شرح زیر مشخص شد:

گروه E، میلان: ایتالیا، هلند، روسیه، فنلاند
گروه F، بولونا: برزیل، بلژیک، اسلوونی، استرالیا
گروه G، صوفیه: آمریکا، ایران، بلغارستان، کانادا
گروه H، وارنا: لهستان، صربستان، فرانسه، آرژانتین

هر 16 تیم صعود کننده به مرحله دوم با پیروزی و امتیازات مرحله نخست وارد این مرحله شده است. به این ترتیب تیم ملی ایران پیش از شروع مسابقات دور دوم با 4 پیروزی، یک شکست و 11 امتیاز پس از آمریکا، تیم دوم گروه G است.

تیم‌های نخست گروه‌های 4 گانه و بهترین تیم های دوم (2 تیم) راهی مرحله سوم مسابقات خواهند شد و کار خود را در مسابقات قهرمانی جهان ادامه خواهند داد.

تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته رقابت های قهرمانیی جهان توانست عنوان ششمی را کسب کند و حالا هم اهالی والیبال توقع دارند حداقل همین عنوان یک بار دیگر توسط بلندقامتان ایران کسب شود. باید منتظر ماند و دید که شاگردان کولاکوویچ در این دوره از مسابقات چه عملکردی خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار