سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید لیگ برتر تازه برای این تیم آغاز شده است.
کد خبر: ۶۵۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 21 September 2018

علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه نفت مسجد سلیمان دچار بحران شده بود، من خودم را سریعا به این تیم رساندم. ما بحث روانشناسی تیم را بررسی اساسی کردیم و یکسری بحث‌های تاکتیکی باتوجه به اینکه تیم گل نزده بود کردیم. ما لیگ را از امروز شروع می‌کنیم و تمام تلاشمان این است که به مردم مسجد سلیمان این نوید را بدهیم تا فصل بعد هم در لیگ هستیم. ما یک نبرد بزرگ برای بقا در لیگ داریم.

او افزود: تلاش کادرفنی و مسئولان مسجد سلیمان این است که تیم را از بحران کنونی خارج کند. فردا مقابل سایپا قرار می‌گیریم که آماده است و باتوجه به اینکه ما برای بقا می‌جنگیم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مالی این تیم توضیح داد: قبل از اینکه از آلمان به ایران بیایم درباره این موضوع با مسئولان باشگاه صحبت کردیم. مدیریت باشگاه به ما قول دادند که دست بازیکنان پولی خواهد شد! مسئله مهم‌تری هم که وجود دارد این است که شرافت کاری پارامتر مهم‌تری نسبت به مسائل مالی است.

مرزبان ادامه داد: نفت مسجد سلیمان توانست در خانه با تراکتورسازی و فولاد مساوی کند و پرسپولیس را در تهران متوقف کند. این نشان می‌دهد که کادرفنی قبلی بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده و جایگاه واقعی نفت، چیزی نیست که الان قرار دارد. کادرفنی قبلی هم خوب کار کرده است. وقتی پرسپولیس را در تهران متوقف می‌کنید نشان می‌دهد که تیم باکیفیتی داریم ولی تنها مشکل ما گلزنی و رسیدن به پیروزی است.

او در ادامه درباره قبول سرمربی‌گری تیم‌های بحران‌زده بیان کرد: به شما حق می‌دهم که بگویید در انتخاب‌هایم باهوش نبودم. من با تیم‌های مختلف در کورس قهرمانی و سقوط بودم. فصل گذشته ما می‌توانستیم سیاه‌جامگان را نجات دهیم اما برای اینکار یک سرمربی همه کاره نیست و نیاز به مجموعه قوی است. پس از آن به شهرداری ماهشهر رفتم که هشت شکست پیاپی داشت و توانستیم خیلی خوب این تیم را سازماندهی کنیم و شهرداری را در جدول نگه داشتیم. پس از آن با دو، سه تیم مذاکره کردیم که این تیم‌ها سرمربیانی را انتخاب کردند که به شخصیتشان بخورد. هرکس من را می‌خواهد باید از نظر فنی بخواهد. من به نفت مسجد سلیمان آمدم تا در تیمی سرمربی‌گری کنم که بختیاری هستند. من خودم هم از همان خطه آمده‌ام.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار