واکنش گستاخانه مشاور ولیعهد ابوظبی به حمله تروریستی اهواز؛
گمانه زنی های متعددی در مورد حمایت عربستان و امارات از این اقدام تروریستی مطرح شد؛ گمانه هایی که بیش از هر چیز ناشی از سابقه حمایت این کشورها از گروه تروریستی و جدایی طلب الاحوازیه بود. در همین زمینه، «عبدالخالق عبدالله» مشاور ولیعهد ابوظبی نسبت به این حادثه تروریستی واکنش نشان داد و آشکارا از گروه الاحوازیه حمایت کرد.
کد خبر: ۶۵۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 22 September 2018
صبح امروز گروه تررویستی الاحوازیه به رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کرد؛ حملاتی که منجر به شهادت 24 نظامی و غیرنظامی و مجروح شدن ده ها تن دیگر شد.

به گزارش «تابناک»؛ گمانه زنی های متعددی در مورد حمایت عربستان و امارات از این اقدام تروریستی مطرح شد؛ گمانه هایی که بیش از هر چیز، ناشی از سابقه حمایت این کشورها از گروه تروریستی و جدایی طلب الاحوازیه بود.

در همین زمینه، «عبدالخالق عبدالله» مشاور ولیعهد ابوظبی نسبت به این حادثه تروریستی واکنش نشان داد و آشکارا از گروه الاحوازیه حمایت کرد.

حملات اهواز تروریستی نیست!/  نبرد را به داخل ایران منتقل می کنیم/ این حملات افزایش خواهند یافت

«عبدالخالق عبدالله» در توییتی نوشت: حمله نظامی به هدف نظامی، تروریستی نیست!

حملات اهواز تروریستی نیست!/  نبرد را به داخل ایران منتقل می کنیم/ این حملات افزایش خواهند یافت

مشاور ولیعهد ابوظبی که به شدت رویکرد ضد ایرانی دارد، در ادامه و با گستاخی تمام نوشت: انتقال نبرد به داخل ایران یک تصمیم علنی است و در آینده افزایش خواهد یافت!

یکی از کاربران توییتر نیز با گذاشتن کامنتی در زیر پست توییتری عبدالخالق عبدالله نوشت: این به رسمیت شناختن، دخالت مستقیم شما و پشتیبانی نظامی از این اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار